Cumartesi, Şubat 21, 2015

Fırında Patatesli Omlet




 
 
Yumurtanın her şekline bayılan bir ailem var benim durum böyle olunca bende alternatif tarifler deniyorum fırında patatesli omlette bunlardan biri..Haşlanmış veya yağda kızarmış patateslerle yapılan bir omlet fikir Pinterest 'ten..
Bir püf;Ben patatesleri kızarttım diye muffin kalıplarını yağlamadım çıkarırken zorlandım dilerseniz yağlayabilirsiniz..
 
 



Fırında Patatesli Omlet;-4 kişilik-
Malzemeler;
  • 1 Orta Boy Patates
  • 4-5 Adet Yumurta
  • Salam-Sucuk-kübik kesilmiş-
  • Kaşar Peyniri-Mihaliç veya Eskikaşar da olabilir
  • Tuz,k.biber
  • Sıvıyağ
Hazırlanışı;
  1. Patatesleri küp şeklinde kesip yağda kızartın.
  2. Muffin kalıplarını yağlayıp,patatesleri paylaştırın bunlar omletimizin tabanı olacak.
  3. Bir bardağın arkasıyla hafifçe ezin patatesleri.
  4. Kübik kestiğiniz salan-sucuk-pastırma,kaşar ve yumurtaları bir kasede iyice karıştırın.
  5. Karışımı muffin kalıplarına dökün.
  6. Yaklaşık10 dakika pişirin fazla tutmamanızı tavsiye ederim.
  7. Afiyetle!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoşgeldiniz:)