Pazar, Ağustos 24, 2014

Pembe Pespembe Kahvaltı Sofrası :):):)

 
 
Pembe pespembe bir masayla kocaman merhabalar dostlar :))
 
Arkadaşlarım için hazırladığım kahvaltı soframda soft renklerle içimiz açılsın istedim :)Çok detaylı bir sofra yerine vurucu detaylar kullanmak daha etkili diye düşünüyorum. Güzel bir buket çiçek, bahar çiçeklerinden peçetelikler, sokak feneri şeklinde menü notlularım(resmin gerisinde şekerliğin yanında :)) )soft ama içaçıcı göz yormayan bir masa...
 
 


Masaörtüm,peçetelikler ve ortanca buket çiçeğim  Sevgili Sinem hanımın sahibi olduğu Dekorluk 'tan :) Bu gibi harika ve çok şık ürünlere www.dekorluk.com dan ulaşabilirsiniz :))
Bu postumda tarif yok görsel şölen var :)) Labneli,salamlı krep sarma ve ıspanaklı frittata tarifi sitede mevcut üzerilerine tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz nefis yelpaze ekmek/poğaça tarifi ise yakında :)))


Ortanca buket çiçeğim;




Buketime uygun peçeteliklerim;

 
 
 
 
Sunum Bardağında Peynir;Burgu peynir bu şekilde sunulduğunda daha da lezzetleniyor :));
 
 


Yelpaze Ekmek/Poğaçalar;



Labneli,salamlı krep sarma;






Ispanaklı Frittata; Bu sefer sadece ıspanakla yaptım ve fırın kabına döküp fırında pişirdim..

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoşgeldiniz:)