Cumartesi, Ağustos 27, 2011

2011 Ramazanının İlk ve Son İftarı



IMG_9606



Katıldığım onca enfes ve değişik tariflerle dolu iftar sofralarını resimleyemediğinden mahcup bir blogger olarak,sonunda evimde verdiğim bu senenin ilk ve son iftarını resimleyebildim.Ramazan aslında benim için çok bereketli geçti,ilk haftadan itibaren birçok sofraya konuk oldum.İki çocuklu ve taze anne olarak bebeğimle ilgilenmek ön planda olduğundan sofraları resimlemek yerine, o anda ya Emir'i doyuruyordum ya da Mehmet hikmet'in peşinden koşuyordum.
Bu sene bir ilk oldu ve hafta sonları teyzeler,çocuklar,torunlar olarak toplu şekilde mis gibi havalarda sahilde bol bol iftar yaptık.Çok zevkliydi çook..bu durum özellikle çocukların daha çok hoşuna gitti...



IMG_9607


Eşimin teyzesinin oğlu Abdulkadir ve eşi Fatmayla çok güzel bir akşam geçirdik.Size de olur mu bilmem ama gelen misafir için yapılan hazırlıklar bazen türlü aksiliklerle güç bela tamamlanır bazense herşey su gibi akar gider;hazırlıklar tamamlanınca nasıl oldu da çabucak bitti dersiniz?
Düşünün,iki çocukla ben dün 12 de kararlaştırdığımız iftar için hemen kafadan menü oluşturdum,mutfağa girdim bitirdim sonra evi süpürüp sildim,çocukları doyurdum,Emirle oynadım,uyuttum,makinadaki çamaşırları astım,makinaya çamaşır atıp bitince yine astım,Emir uyandı abisini ve Emir'i doyurdum vs.Bütün bunlar dile kolay ama gelen misafirin hali ruhiyetinden olmalı ki su gibi oldu bitti...

Menüyü yazmadan önce şimdiden,bütün okuyucularımın, blogger arkadaşlarımın ve tüm İslam Aleminin ''Ramazan bayramı'' mübarek olsun diyorum...

Menüdekiler;



IMG_9622



IMG_9619


IMG_9616




IMG_9625


tarifi olmayanların tarifleri eklenecektir....

11 yorum:

  1. kutluyorum iki minik çocukla böylesine güzel bir sofra..
    eline sağlık
    yemekbirask
    seval

    YanıtlaSil
  2. Sofra ve ikramlar harika ellerinize sağlık. Bayramınız kutlu olsun sevgilerimle.
    Çeşnici Handan/Alternatif Mutfak

    YanıtlaSil
  3. Çok şık bir sofra olmuş canım..
    Afiyet şifa olsun..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Saliha'm çok şık bir masa ve enfes bir menü elleri
    ne sağlık.Ratatulu merak ettim:)))Bereketli iftar
    lar dilerim öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bazen su gibi hersey tıkırında oluyor bazense ayy dilim varmıyor :-)
    Saliham Allahın izniyle herseyin üstesinden geliyorsun maşAllah. Allah sofrana bereket versin,ellerine sağlık cnm.Bayramın mübarek olsun,işletme kendini.
    :-))

    YanıtlaSil
  6. salihacim sana ve enerjine masallah diyorum :))

    ben bir defasinda gorumceme giderken browni yapip gotureyim dedim , rezillik rusvaylik diz boyu oldu :))) mutfagin halini gorseydin arkana bakmadan kacardin :p hayir , alti ustu browni yani . sanirsin manti actim :p tam butun malzemeleri cirpip firin kabini ocaga koydum ki , o da ne ! meger browninin ununu eklemeyi unutmusum :)))) ayy o gunu hic unutamam :p

    ayni gorumcem dun biz de iftardaydi . dedigin gibi her seyi bir anda yaptim :) bana da bi suru bos vaktim kaldi . :)

    demek ki boyle seyler herkesin basina geliyormus :))

    senin de bayramin mubarek olsun :)

    YanıtlaSil
  7. bazı misaiflerde herşey okadar denk gelir ki zaten.. bazen şaşırırm.
    helede çocuklar olunca insan hep öyle olsun istiyor.
    ellerine sağlık. herşey çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık çok şık hazırlanmış bir sofra olmuş:))
    Ailenizle birlikte güzelliklerle dolu bir bayram dilerim
    Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  9. elinize sağlık.keşke peçeteyi nasıl o şekle getirdiğinizi resimliyebilseydiniz..çok güzel duruyor kaşık çatal içinde

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmus !
    elinize saglik !

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)