Pazartesi, Ekim 18, 2010

Pazar Kahvaltısı

pazar kahvaltı menüsü (9)



Rahatsızlanmadan önce hazırladığım son masamdı kendileri :) çok güzel bir nisan ayının pazar sabahı ,çok güzel insanları ağırladım bu sofrada..
Şimdiler de yine masalar hazırlamaya,misafir ağırlamaya başladım yeni yeni  ama  mühim olan zaten samimiyet güler yüzdür, süs-püs sonra gelir diyerek, bu kadar özenemeden maalesef.
Zaten önemli olan çatal-bıçak,servis takımları değil de ev sahibinin güler yüz ve samimiyetiyle,sevgiyle hazırlanmış ikramları değil midir?


Ev sahibi ne kadar sofrayı özenerek hazırlamaya zevk alsa da tatlı bir mutlulukla beraber, epey bir yorgunlukta olmuyor değil..böyle olunca da gelecek olanlar sık sık gelmeye ev sahibine zahmet verdiklerini düşündüklerinden çekiniyorlar.Bu, bende de oluyor,bende gitmeye çekiniyorum.


Bu yüzden artık sık sık görüştüğüm yakınlarıma süslü sofraların yanısıra samimi sofralar da hazırlıyorum,samimi sofralar derken, bu hiç özenmiyorum demek değil sadece ikramda ve serviste abartmıyorum demek...sizlere de tavsiye ederim hem koşuştururken yorulmuyorsunuz hem eşinize-çocuklarınıza zaman ayırıyorsunuz hem de misafirlerinize...


pazar kahvaltı menüsü (15)


Masadaki çoğu kahvaltılık ev yapımıydı.Mesela resimde görünenler; ev yapımı ajvar, portakal reçeli,mürdüm eriği reçeli....portakal ve mürdüm eriği reçelinin tarifini ekleyeceğim...

peynir çeşitleri..
bal soslu tereyağ...
domates-salatalık..



pazar kahvaltı menüsü (13)


diğer ikramlar;tarifi olmayanları ekleyeceğim...



pazar kahvaltı menüsü (11)

Şefika annemden akıtma


pazar kahvaltı menüsü (12)

Galeta unlu poğaça



pazar kahvaltı menüsü (3)

Mini Pizzalar



pazar kahvaltı menüsü (20)

Damalı Pasta

17 yorum:

  1. Hayırlı haftalar, çok şık bir masa ve iştah açıcı kahvaltılıklar. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Saliha,
    Nefis bir masa ve mönü hazırlamışsın, ellerine sağlık.
    Söylediklerine katılıyorum.
    Ev sahibinin güler yüzü her şeye bedel.
    Bende gelen misafirlerim alıştıkları sofrayı ve düzeni görmek ister diye, hazırlık yapacağım diye kendimi fazla kaptırıyorum.
    Gün içinde değil ama misafirlerim gidince yorgunluktan kıpırdayamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    İnsanın içini açan tertemiz bir masa. Herşey güzel görünüyor elinize sağlık

    Hesna

    YanıtlaSil
  4. Salihacımmm ellerine sağlık harika görünüyor herşey nefis ve çok şık

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel görünüyor ellerinize sağlık Ayrıca masada çok şık olmuş
    İyi haftalar diliyorum sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  6. canım salihacığımm az evvel bir yorum yazdım ama onaylatamadım bir kez daha yazıyorum:))) olssuunn yazarıımm:))
    facebooktaki mesajını okuyunca ziyadesi ile duygulandım canım benim çok düşüncelisin.. çok teşekkür ederimm..
    mesajına telefondan bir mesaj yazmaya çalıştım ama atabildimmi bilmiyorum telefondan facebook zor oluyo biraz:)))
    ama çok teşekkür ederim bitanemm bende seni çok seviyorum canıımm:))

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım süper görünüyor masa;)

    YanıtlaSil
  8. Canım enfesüstü görünen bir kahvaltı masası.kahvaltıya hasret ve çok seven biri olarak bu güzel görüntülerden dolayı çok teşekkür ediyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. masa harika görünüyor.ellerinize sağlık.akıtmadan 1 tane aldım.hımmm.çok güzelll:)

    YanıtlaSil
  10. mükemmel bir saofra.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Salihacım nasıl güzel bir sofra olmuş,her şey misss gibi... ellerine sağlık..

    Sen nasılsın ?? nasıl geçiyor ? ;)

    öpüyorum..

    YanıtlaSil
  12. masa harika.. ellerinize sağlık.. bu arada geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  13. Gonul ne kahve ister nede kahve hane, gonul sohbet ister kahve bahane,,, anlami buyuk bir ata sozu sanirm :))

    Hersey harika elelriniz e saglik,
    Sevgiler,
    Sefa

    YanıtlaSil
  14. süper bir kahvaltı olmuş canım.ellerinize sağlık.yalnız benim favorim benim mutfağımın baştacı tuzlum olan galeta unlu poğaça oldu.ben de çok sık yaparım.şahane lezzettir.ellerine sağlık canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. sofraya bak yaaaa..harika....afiyet olmuş ne güzel....dostlarla böyle bir sofraya hasret kaldım.....:))

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık canım çok haklısın önemli olan tabi ki samimiyet bir süslü bir az süslü hazırlayalım olur mu nu dersin bitanem:) çok güzel görünüyor heşey öpüyorum:)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)