Cuma, Aralık 28, 2007

GELENEKSEL TATLILAR




Türk mutfağı olarak çok geniş bir tarif yelpazesine sahibiz… ‘’Geleneksel Tatlılarımız’’da bu yelpazenin büyük bir kısmını oluşturuyor….Geçmişten günümüze kadar aslını koruyarak gelmiş ve halen yapılmakta olan o kadar çok lezzetler var ki..Eminim ki etkinliğe hazırlanan kimse tarif sıkıntısı çekmeyecek…evet,evet…tahminleriniz doğruuuu….



30 Ağustos tarihinde Yaman Ayşe’nin başlatmış olduğu lezzetler zinciri, bu ay benim ev sahipliğimde devam ediyor. Konumuz ise ‘’Geleneksel tatlılar’’.



Sevgili Lale,’’KAYNANA ÇATLATAN TARİFLER’’e öncülük yapmıştı,bende ‘’GELENEKSEL TATLILAR ETKİNLİĞİMLE’’diyorum ki;
^^KAYNANA YAŞA BASMAZ,ASLA ALTTA KALMAZ!!!!^^

Haydi bakalım; kayınvalideler,kayınvalide adayları ve kayınvalidelerinin maharetlerini örnek almaya çalışanlar,yaptıklarıyla kayınvalidelerini gururlandırmak isteyenler,…..şimdiden çalışmalara başlayın.Kayınvalidelerinizi sokun mutfağa ve beraber nefis tatlılar hazırlayın.Biliyorsunuz ki , etkinliğin son günü hemencecik gelip çatıyor…daha ilk günden hazırlıklara başlamak gerek….



v Geleneksel Tatlılar ,Helvalar;
v Şerbetli Hamur Tatlıları ;=yağda kızaran,yufkadan yapılan,el açması tatlılar,vs…=
v Sütlü Tatlılar ;=muhallebi,fırında pişenler vs..=
v Saray Tatlıları ;şerbetli,şerbetsiz,dondurulan,açılan vs..
v Hafif Tatlılar,
v Meyve Tatlıları,
v Yöresel Tatlılar

Şimdilik aklıma gelenler bunlar…
Karar aşamasında Ayşe ile beyin fırtınası yaşadık resmen!uğraştık,yorulduk ama değdi.
Ayrıca çok önemli bir ayrıntıyı da unutmamak lazım..etkinliğimizin bel kemiği olan, muhteşem ötesi logomuz!

Kendim hazırlamayı çok isterdim ama şu muhakkak ki Sevgili Ayşe gibi hazırlayamazdım.Öylesine samimiyetle ve candan ilgilendi ki benimle nasıl teşekkür edeceğimi inanın bilemiyorum.Bu seferki kayınvalidemiz gayet hanım hanımcık,pembelimi pembeli…..ohh baklavasını açmış,tatlısını hazırlamış…yorgunluktan hararet basmış ya testisinde suyu da hazır…eh etraf biraz un olmuş,batmış ama bu güzel geleneksel tatlıları ortaya çıkardıktan sonra gerisi halledilir…

Ayşe ,ellerine,emeğine sağlık inan ki uğraştığına değmiş,çok tatlı,şirin bir o kadar da muhteşem bir logo hazırlamışsın.

Evet ,ne demiştik? Sloganımız;^^KAYNANA YAŞA BASMAZİASLA ALTTA KALMAZ!!^^
bloğu olan olmayan herkes katılabilir…bakalım kayınvalidelerimizle beraber neler döktüreceğiz..

30 OCAK etkinlik katılımı için son gün… ''saliha.erozan@gmail.com’'a tariflerinizi,isim soy ad,varsa bloğunuzun adresi ve yemek resimlerinizle birlikte yollayabilirsiniz….


şimdiye kadar etkinlik sahipliği yapmış olan ve diğer blog sahibi arkadaşlarımdan da benden yardımlarını esirgememelerini istiyorum.


Herkese Sevgilerimle...


__BİNBİRÇEŞNİ AŞÇISI__

78 yorum:

  1. canim harika olmus emeklerine saglik
    eminim etkinlik muthis guzel olacak
    ancak benim bir ricam var
    acaba ben tarifimi gmail. com a deyilde sana blogspota bildirsem ve sen sayfama gelip alsan olurmu
    digerini pek becerememde o yuzden
    sevgiler kolayliklar dilerim

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. sozlerın için tesekkurler canım.. tabııkıde olur neden olmasın..
    sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  3. ilgine tesekkurler canim ben oyle yaparim artik
    sevgiler

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. canim yine ben:)) LOGONU SAYFAMA EKLEDIM HARIKA YAKISTI:))

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  5. :-) logo muhtesem hemen ekledim siteme ben pek tatli sevmem artik Turkiyeye gidince anneme bir sey yaptirir katilirim etkinlige sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Etkinlik çalışmanız kolay gelsin.Logonuz çok güzel olmuş.
    Sevgili Ayşe'nin ellerine sağlık.
    Konu çok zengin. Etkinliklerde evsahipleri yoruluyor, ama sonuçta çok güzel arşivler hazırlandığı için eminim sizler de mutlusunuzdur.
    Çalışmalarınızda kolaylıklar.
    Yeni yılınız kutlu olsun.
    guldenelkan.blogcu.com

    YanıtlaSil
  7. cok cici bir baslik ve logo olmu s:))
    sitenin yeni gorunumune de tam not veriorum SAliha ;)

    YanıtlaSil
  8. Salihacım senin de ellerine emeklerine sağlık, çok güzel bir çalışma oldu, inşallah arkadaşlarda beğenirler. Güzel bol katılımlı bir etkinlik olur.
    Yazdığın güzel sözler için de ayrıca çok teşekkürler ;)
    Sağol varol!
    Kaynanayı senin için elimden geldiğince saklamaya çalışacağım, artık saç spreyi ne kadar ömrünü arttırır bilemem ama elimden geleni yaparım. Karıncalar, böcükler üşüşmeden başıma umarım eline ulaştırırım...:)
    Bu sefer kaynanalardan ne marifetler gelecek bakalım..
    Bol şanslar "canımmm" :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ana o gerçekmi yani logodaki kaynana ben resim sandımdıydı şeker hamurundan felan sanırsam ımm süper valla benimde çok inanılmaz hoşuma gitti.

    Kıs sen sahibisin die ben bile attırıveririm bi tatlı uydurmasyondan bişi :) kolay gelsin

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir etkinlik hazırlamışsınız.kesinlikle katılacağım.kodu siteme hemen ekliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuşşş. Ne kadar iç açıcı bir görüntüsü var bu kaynananın. :)) Ellerine sağlık Ayşe'nin.
    Saliha'cığım, şimdiden kolay gelsin diyorum, her zaman yardıma hazır olduğumu belirtiyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. yeşim beklıyorumtarıflerını ,

    gulden sagol temennılerın ıcın...,

    lama etkınlıge beklıyorum bak,cok sagol olmus dimi?:)

    ayse yaptıkların ıcın cok sagol arkadasım ya...hakedıyorsun hepsını..

    aylın,tabıı katılcan kıs,can arkadas!!once sen yollıyacan tarıf bak ona gore ha:)

    ezgıcım,tesekkurler,muhakkak beklıyorum:)

    burcın tesekkurler canım...elbette etkınlık hakkında sorularımla kafanı şişireceğim:)

    herkese sevgıler..

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Saliha,
    Seçtiğin konu çok güzel,kaynanalarımıza kendimizi affettirmek için iyi bir konu oldu.
    Logo harika olmuş,kaynana çatlatan tarifler etkinliğinde ki unutulmaz logo gibi unutulmazlar arasına şimdiden girdi.
    Ayşe muhteşem el becerisini yine konuşturmuş.
    İkinizinde emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. bu ne kadar güzel bir logo olmuş,
    harika birşey hala gülümsüyorum çünkü çok beğendim çok tatlı olmuş çokkk.
    ikinizinde ellerine sağlık,bu etkinliğin logosunu az önce gördüm ve deminden beri bir sürü şey düşünüyorum acaba neyle katılsak:)
    sana kolaylıklar gelsin.

    YanıtlaSil
  15. Konu çok zengin,Logoya bayıldım vede üzerindeki özlü söze :D Şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  16. yya super oldu bu yaman etkinliklerr.. konuya bak konuyaa :) once kaynanayi catlattik simdi el ustunde tutucaz hadi baklim :)) ama logo var ya logo iste o beni bittirrdiiii :) hadi bakalim saliha cim sana simdiden basarilarr :) burcinin basarili sunumunu sendende bekliozz :)

    YanıtlaSil
  17. Ayyyyyy harika yaaaa, hastayım sizin bu fikirlerinize, bayağı düşünmüşsünüz ama sonuç harikaaaa...Desenize bu sessizlik fırtınadan önceki sessizlikti:))) valla bayıldım, kaynanaya da bayıldım, etkinliği de bayıldım...İstiyorum çok katılmayı, inş. aksilik olmaz...Emeğinize sağlık, şimdiden hepimize kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  18. Yine güzel bir etkinlik ve yine güzel bir logo. Elinize sağlık. Logoyu sayfama ekledim. şimdiden kolay gelsin. Çok güzel bir ev sahipliği yapacağınızdan eminim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  19. Saliha'cığım logoyu sayfama ekleyince farkettim, logoda yazilar biraz küçük kaliyor ve pek okunaklı olmuyor, ne dersin? Logo genel olarak biraz daha büyük olsa mıydı acaba? Tabii Ayse daha iyi bilir gerci. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  20. cnm çok özel bir konu seçmissinin,hem de arayı yumuşatmıssın eee çatlayan kaynanalarımızın gönlünü alırız artık bu etkinlikle slmlar.

    YanıtlaSil
  21. Salihacigim merhaba...

    taze bir blogcu olarak bende seve seve katilmayi planliyorum.Corbada benim de tuzum olsun...

    Yeni yilda yeni tadlarla görüsmek üzere...

    Mutlu yillar

    Zehra

    YanıtlaSil
  22. canım emeğinize sağlık..etkinlikler olduğu sürece hem dostluklar pekişiyor..hemde yeni yeni lezzetlerle karşılaşıyoruz...

    inş.katılmak istiyorum..şimdiden kolay gelsin..öptüm..

    YanıtlaSil
  23. muhterem,evet gonullerını alacagız degılmı?:)katılımını beklıyorum:),

    mutfak havlusu,emınım lezız tadlarla katılacaksındır,merakla beklıyorum:)

    anne perı tesekkurler,katılımınızı beklıyorum:)

    yasemın ıns.becerebılırım altından kalkabılırm:),

    ugurbocegım,cok tesekkurler cok nazıksın,muhakkak beklıyorum katılımını:)

    pasta lılacım,tesekkkurler canım:)malesef logo uzerınde cok ugrastık ama buyuyunce bozuluyor:( bu sekılde oluyor:),

    suheyla tesekkur ederım canım benım,beklıyorum tarıflerını:)

    zehra guzel dıleklerın ıcın tesekkurler,katılımını merakla beklıyorum:)

    herkese sevgıler...

    YanıtlaSil
  24. Bu harika! :)))

    Pamuk gibi bir müstakbel kayınvalideye sahipken, geçen etkinlikte içim cız etmişti :)))

    Hatta elimi de yakmıştım :)))))


    buna mutlaka katılırım!

    Logo da geçen seferki gibi yine muhteşem!

    Şimdiden ellerinize sağlık :)

    İyi seneler...

    YanıtlaSil
  25. oy oy oy benim arkadaşım etkinlik yaparda ben katılmazmıyımmmmmmm logosunu bloğuma koymazmıyımmmmmm hemen hemen koyuyorum gülümmmmm allah kolaylıklar versinnn...öpüyorum

    YanıtlaSil
  26. Ellerinize sağlık canım senin de Sevgli Ayşe'nin de. Slogan çok güzel, resim daha da güzel.Kolalıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  27. Logo da süper fikir de süper. Bayıldım bayıldım. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Şimdiden kolayıklar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Canim benim, etkinlik öncelikle hayirli ugurlu olsun ve ben bu etkinlik logunda koptun resmen, harika olmus, Ayse'nin de senin de emeklerine saglik diyorum.

    Ben de bu güzel etkinlikte canla basla calisip katkida bulunmak isterim.

    Sana ve ailene simdiden saglikli ve huzurlu bir yeni yil diliyorum.

    Selamlar ve öptüm canim..

    YanıtlaSil
  29. 2008 yılının hayatınıza sağlık,başarı,mutluluk,huzur ve hayal ettiğiniz tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle….



    Sevgiler….

    YanıtlaSil
  30. Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle;



    2008 yılının sağlıkkk ,mutlulukkk,başarıı ve bol kazanç getirmesi dileğiyleee vatanımız ve TÜRK MİLLETİ içinnn hepimiz için neşe dolu yıllar diliyorum.......

    YanıtlaSil
  31. 2007 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2008 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil
  32. canım bi geldi neler değişmiş burda...

    arka plan değişmiş....logo falan ooohh....

    ne güzel olmuş herşey..dur bakalım kaynanaya dek gelirsek yaptırırız tatlıyı...malum farklı şehirlerde olunca....

    öptüm salişim.....iyi huzurlu mutlu yıllaar.....

    YanıtlaSil
  33. Çok hoş bir çalışma olmuş SALİHA'CIĞIM..Ellerine ve meklerine sağlık..

    Her yeni yıl,yeni tazelenen umutların,çoğaln sevgilerin habercisidir.2008 Yılıda böyle hep güzel olsun.Sana,ailene ve tüm sevdiklerine MUTLU YILLAR diliyorum...Hep mutlu kalın..

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  34. Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dilegimle!

    YanıtlaSil
  35. :))kaynana olaak cok hosuma gitti etkinligin konusu:))
    katilmak isterim.
    etkinlik avatarini aldim.
    basarilar diliyorum

    sevgilerimi birakiyorum.

    YanıtlaSil
  36. gonul,
    kevser,
    gul,
    özgul
    tesekkurler edıyorum hepınıze hayırlı seneler....

    YanıtlaSil
  37. salihacığım yeni haberim oldu, kolaylıklar diliyorum canım
    logo da konu da çok güzel olmuş bence...

    sevdiklerinle nice mutlu yıllar geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  38. Logo harika konuda çok güzel bakalım katılmak niyetindeyim :)

    YanıtlaSil
  39. Herkesin yeni yili kutlu olsun !!!

    Logo muhtesem görünüyor! Nekadar cici o öyle :) Ellerinize kollariniza saglik !! Hemen sayfama ekldim cokta yakisti :) Ben yaklasik 3 ay önce actim blogumu, biraz yabanciyim yani malesef bu konuya, bende katilmayi sizelere yardimci olmayi cok isterim, ama lütfen nasil nerde vs. hepsini rica etsem anlatirmisiniz??
    Sevgilerimle
    Hasret

    YanıtlaSil
  40. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Çok şeker gözüküyor bu kadar tatlı bir sofra görmedim. Kısmet olursa etkinliğe katılıcam. İlk kez sevgili Burçin'e misafir olmuştum. İnşallah burda da bir tuzum olsun isterim. :)
    Şimdiden kolay gelsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize saglık, mutluluk, nese, basarı, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.
    Mutlu Yillar...

    YanıtlaSil
  42. salıha cım, tebrık ederım sızler:)) kayınvalıdem yok benım ama belkı annemı sokarım mutfağa ;) nasılsa ıyı kaynanalık yapıyor bazen bana:) saka bır yana katılmayı cok ısterım, fakat su aralar mutfaktan cok koptum:( bebek benı cok zorluyor:( umarım katılabılırım. bu arada yenı sablonun cok hos:)

    YanıtlaSil
  43. Cok güzel bir etkinlik konusu,mutlaka katilmaya calisirim.Kaynanam yanimda degil ama müstakbel bir kaynana adayi(ama daha cok erken,ben daha gelinim yaaa) olarak artik kendimiz yapmaya calisacagiz,ne yapalim?Logonu hemen ekliyorum canim,görüsmek üzere.Kaynana da cok sevimli olmus..

    YanıtlaSil
  44. merhabalar
    ayy ne şahane bir logo ayşemiz yine konuşturmuş marifetini konu süper logo süper başarılar kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  45. Salihacığım, etkinliğin hayırlı olsun! Çok cici bir etkinlik bu,ellerinize sağlık!
    Katılmak istiyorum!Bakalım hayırlısı!
    Burçin'inm denemeleirne de katılmak istedim olmadı belki senin etkinliğe katılabilirim! Kocamannn sevgiler sana!

    YanıtlaSil
  46. Merhabalar;
    Sayfanızı yeni keşfettim diyebilirim. Çok beğendim. Etkinlik konunuzda logonuzda şahane. İnşaallah bende katılabilirim. Gerçi daha önce birkaç etkinlik için denemelerim oldu ama, ne yazık ki gönderdiklerim gitmedi galiba. Neyse bende sizi beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  47. merhabalarrr....nefis bir etkinlik ve logosu çok şık....hemen sayfama logoyu alıyorum....size de kolaylıklar diliyorum.....sevgiler:))

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. emeğinize sağlık bu etkinliğe bende destek vericem

    YanıtlaSil
  50. Harika bir logo:)) Sayfama ekliyorum hemen. Eminim çoook hoş ve eğlenceli bir etkinlik olacak:))
    Kaynanam yok yine de katılabilirim di mi:))
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  51. Logo tek kelimeyle harika!O ne tatlı bir kaynana öyle,yerim ben onu:)
    Etkinliğe nasipse yarın katılacağım..
    Ellerinize,yüreğinize sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  52. Merhaba,

    Çok şeker bir logo olmuş, yapanın ellerine sağlık.

    Uzun zamandır açmaya niyetlendiğim blogumun ilk tarifi sanıyorum sizin evsahibi olduğunuz etkinlik için olacak. Umarım yetişebilirim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  53. Merhaba
    logoyu bayadır eklemeyi düşünüyordum.etkinliğe katılmayı çok istiyorum.az önce kitap okurken birden aklıma geldi hemen bilg. koşup ekledim logoyu elinize sağlık çok güzel görünüyor.en kısa zamanda tarifimi de göndericem inş.

    YanıtlaSil
  54. logoya bayıldım dogrusu muhteşem olmuş ellerine saglık Ayşe hanımın ve seninde ellerine saglık katılmaktan büyük zevk alacağım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  55. Cok hos olmus hem konununuz hem logonuz siteme ekledim hemen

    YanıtlaSil
  56. Merhaba çok hoş bir logo olmuş eminim harika tatlar çıkacak ortaya. Ellerinize sağlık, size kolaylıklar diliyorum, umarım bol katılımlı ve bol eğlenceli bir etkinlik olacak. Ben de 2 tarif yolladım size, inşallah elinize ulaşmıştır. Şimdiden teşekkür ederim.

    Tolunay

    YanıtlaSil
  57. Yaman etkinliklerin logolarına bayılıyorum. Senin logon da kaynana çatlatan etkinliklerin logosu kadar şirin. Eminim süper tatlılar çıkacak ortaya. Ben de bir tane düşünmeye başladım bile. :)
    Şİmdiden kolay gelsin..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  58. Herseyden once logo harika. Zaten logoyu izledim de buldum burayi, hos bir blog:) Fikir de mukemmel.
    Etkinlikten hic de haberim olmadan daha yenilerde incirli, sutlu bir tatli yapmistim, onunla katilirim ins.
    Kolay gelsin.
    Sevgiler,
    Nurgul

    YanıtlaSil
  59. logosu,konusu,sloganı harika bir etkinlik! sabırsızlıkla bekliyorum etkinlik gününü..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  60. logoyu sayfama ekledim.çok beğendim elinize sağlık. benim etkinlik için sayfama eklediğim bir tarifim var sizede göndermeye çalışıcam ama başarılı olmazsam benim de blogspotta olcak oradan alırsınız dimi.bu benim ilk etkinliğim.bişey sormak istiyorum tek tariflemi katılabiliyoruz. benim bir tarifim daha var hazırlamak üzere olduğum.cevabınızı bekliyorum.Hoşçakalın
    http://tadinadoyamadim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  61. merhaba saliha,
    etkinliğin konusu ve logosu çok güzel. kısmet olursa katılmak isterim. başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  62. merhaba
    logo süper olmuş ellerine sağlık kendi bloğuma ekledim.Ne yapsam diye düşünmeye başladım bile.

    www.kirazdunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  63. selamlar, bende bu etkinliklere ne zamandır katılmak istiyordum.bir arkadaşın blogunda görünce ekledim. en kısa zamanda bir tatlıyla etkinliğinize katılacağım. benim blogum : belginmutfakta.blogcu.com

    YanıtlaSil
  64. merhaba, bu etkinlige katilmak istiyorum, etkinligin kapak sayfasi ise cok guzel olmus:) un cuvalina bayildim, ancak bir sey de sormak istiyorum, blog sayfama bu etkinligi nasil dahil edebilirim, tesekkurler:) emel

    YanıtlaSil
  65. Tuba´´nin sayfasindan logoya basarak buraya ulastim.
    Sandim ki kendi blogumdayim. Ben bunlari ne zaman ekledim diye düsünürken sablonu ayni olan baska blogtaymisim meger.
    Etkinliginiz hayirli olsun.
    Sevgiler Sonja...

    YanıtlaSil
  66. CANIM ONCELIKLE KOLAYLIKLAR DILERIM...
    TARIFIM SAYFAMDA HAZIR GELIP ALABILIRSIN
    BIRDE BIR YORUM YAZARSAN ALDIM DIYE COK SEVINIRIM
    SIMDIDEN TESEKKUR EDERIM CANIM
    SEVGIYLE KAL

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  67. tesekkur ederim arkadasim
    guzel bir hafta dilerim
    sevgilerimle...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  68. merhabalar günaydınlar..bende etkinliği katılmak istiyorum nasıl yapmam gerekiyor??

    http://mutfakgunesi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  69. selamlar, etkinliğe katıldım, sanırım başardım:-)

    benim de etkinliğim var "nuh'un aşure günleri etkinliği'08" adında, katılabilirseniz sevinirim

    blogum : emelinmutfagi.blogspot.com

    keyifli paylaşımlar

    YanıtlaSil
  70. MERHABALAR LOGONUZU SAYFAMA EKLEDİM VE ETKİNLİĞE KATILMAK İSTEDİM DENEDİM AMA OLDUMU BİLMİYORUM BEN BİR ANTAKYA LEZZETİ OLAN KÜNEFE İLE KATILMIŞTIM EĞER SİZE ULAŞTIYSA VEYA ULAŞMADIYSA BANA BİLGİ VERİRSENİZ SON GÜN GELMEDEN TEKRAR ŞANSIMI DENEMEK İSTERİM. SAYGILAR BENDE BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  71. Sevgili Saliha cok güzel bir secim yapmissin,nefis tatlilarimizi bir arada görecegiz sayende.
    Bende az önce sayfamda yayinladim tariflerimi ve sana mail göndergim umarim bir eksiklik yoktur mailde.
    Tesekkür eder koaliklar dilerim.

    YanıtlaSil
  72. merhabalar,
    gercekten logosuyla kaynanasiyla sloganiyla super olmus.bende yeni bir blog ascisi olarak logoyu siteme ekledimcok da yakisti.etkinlige katilmak umidiyle
    www.vanillamutfakta.com

    YanıtlaSil
  73. Sevgili saliha bende katiliyorum ins.logo harika slogan bir guzel,yani bütün kaynanalar catlayacak vallahi.:):)
    En kisa zamanda tarifi yapip gönderecegim,gorusmek uzere.Kolayliklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  74. SEVGİLİ ARKADAŞIM TATLIMI HAZIRLADIM İSTERSEN GELİP ALABİLİRSİN ALIRSAN BENİ MEMNUN EDERSİN. SANA KOLAY GELSİN.BEN TUBA (DCAGLAR.BLOGSPOT.COM)

    YanıtlaSil
  75. Canım tatlımı hazırladım.Biraz son gün oldu ama idare et.İnşallah beğenirsin.

    YanıtlaSil
  76. etkinlik konusu yayınlandığı ilk gün logoyu bloğuma ekledim ve ne yapacağımı düşünmeye başladım.Malesef yetişemedim ve bu etkinliğe katılamıyorum ama yakın takipteyim :)

    www.kirazdunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  77. merhaba ben ilk defa gördüm bu sayfanızı tebrik ederim iyi bişey çıkmış ortaya degişik şeyler yapmayı severim helede sevgilim gelecekse yemek önemli valla her seferinde ne yapcam telaşını anlatamam aslında aranıza katılmak isterim yalnız nasıl olacagını bilmiyorum hatta sayfanıza nacizane yaptıgım tarifleri hepinizlede paylaşmayıda isterim birde mümkün oldugu kadar çok et yemekleri paylaşırsanız çok sevinirim ellerinize sağlık kolay gelsin ESİLA ARDA

    YanıtlaSil
  78. esila arda çok teşekkürler...umarım aramıza katılır tarıflerını bızımle paylaşırsın inan çok memnun olurum..hissetmiş gibi bugun et yemeği yayımladım inş. daha fazla et yemeği resimlemeye ve yayımlamaya çalışırım..sevgıler...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)