Perşembe, Ağustos 14, 2008

************24 TEMMUZ MENÜSÜ***********

YEMEKLER BAHANE..SOHBET ŞAHANE:)

Temmuz ayında çok sevdiğim ve her zaman görüşemediğim akraba ve dostlarımla görüşme imkanım oldu.Dayımın büyük kızı İffet ablam,Adana’ya gelin gitti ve 15 yıldır orada yaşıyor.Yılda bir kez görüşme imkanımız olduğundan tatil dönüşümde hemen toplanmaya karar verdik.
Dayım, yengem, dayımın kızları; Betül ablam,İffet ablam,annem ,kardeşim vee bir sürü çoluk-çocuk bol gürültülü ve neşeli güzel bir gün geçirdik.
Rabbim seneye tekrarını nasip etsin inş..Menüm genellikle sitedeki tariflerimden oluşuyor,ufak tefek değişiklikler ve eklemelerle nefis,bereketli bir sofra kurduk.
Menümde,resimlerini çekmeyi unuttuğum,patates salatam ve haşhaşlı çöreklerimde vardı fakat telaştan fotoğraflamayı unutmuşum.

Karışık Sebzeli Salata;






Klasiklarim arasına girdiğini söylediğim NİŞASTALI ÇİÇEK KURABİYE çocuklar tarafından çok beğenildi ve kapış kapış gitti:)


Porsiyonluk köstebek pastamı, bu yapışımda kekini farklı tarifle uyguladım ve daha memnun kaldım.Bir tarifi belli sıklıklarla yapıyorsanız,kendinize göre eklemelerle tarif sizin tarifinize dönüşüyor;


Tremisu;




# Sayfamda olmayan tarifleri ekleyeceğim..
herkese sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Hepsi çok nefis görünüyor Saliha'cığım ellerine sağlık..İnsan sevdikleriyle birlikte olunca masadakilerin tadı,sohbet çok tatlı oluyor..İnşallah seneye bu güzelliği daha sık tekrarlarsınız..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. selammmmmmmmm. arkadaşım sitemde senin de dedikodunu yaptım. yazıya ekledim bir göz at:))

    YanıtlaSil
  3. GULCUM INSAALLAH CANIM..TEMENNILERIN ICIN COK SAGOL..SEVGILERIMLE..

    HALENZE HEMEN GELIYORUM:ppp

    YanıtlaSil
  4. �ok zevkli bir masa olmu�. ellerine sa�l�k salihac�m. ben k�stebek pastan�n de�i�tirdi�in tarifini merak ettim a�kcas�.....�ok �p�yorum......

    YanıtlaSil
  5. ablacım sagol canım hemen eklıyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Saliha

    bence yemekler bahane degil şahane!
    Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyorlar!

    Sevgiler
    Işıl

    YanıtlaSil
  7. Masa süper görünüyor. Tiramisu ne güzel süslenmiş öyle, bayıldım

    YanıtlaSil
  8. güzel tarifler var beğendim tşkrler sık kullanılanlara ekledim artık sık sık ziyaret edrim biraz tekerleme gibi oldu.

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)