Pazartesi, Haziran 23, 2008

YALANCI TABBULE :) VE SEMİZ OTU SALATASI

Mevsimi olmasından ötürü ''domates'' ekleyerek yaptığım tabbule'ye annemi kandırmak amacıyla 1 yemek kaşığı biber salçası ekledim :).Böylece ''tabbule'' oldu ''yalancı kısır'':)) en azından anneme böyle söylendi:) tarifi burada ,


Semizotu salatasını ise geçen sene'den farklı olarak,Sevgili Pembeli Nazife'den gördüğüm gibi yapraklarını dallarından kopararak,içine 2 adet salatalık ekledim,yoğurt olarakda süzme yoğurt kullandım;
SEMİZOTU SALATASI;
  • yarım demet semizotu
  • 2-3 adet salatalık
  • 2 diş sarımsak
  • yarım kilo süzme yoğurt
  • üzerine az zeytinyağ

YAPILIŞI;

  1. semiz otunu güzelce sirkeli suyla yıkayıp,süzün.
  2. yapraklarını koparın,sarımsağı ezin ve yoğurtla karıştırın
  3. salatalığıda doğrayıp bütün malzemeyi karıştırın ve üzerine z.yağ gezdirin.

14 yorum:

  1. salatalar nefis..
    yazın ne güzel gidiyorlar değilmiii?

    YanıtlaSil
  2. merhaba arkadaşım. ikiside şahane olmuş. anne kandırma operasyonu bazen gerekli oluyor :) eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. Canım arkadaşım bayılırım bu tür salatalara.Eliine sağlık.Hele semiz otu tam benlik.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. İkiside çok lezzetli olmuşlar...

    Semizotuna salatalık eklemek iyi fikir... Bende bundan sonra ekleyelim...

    Ellerine sağlık...
    Sıcacık sevgiler ♥♥♥

    YanıtlaSil
  5. Canım benim aramıza tekrar hoş geldin.Çok merak etmiştim seni ama ger dönüşün muhteşem oldu.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Yaz aylarının en güzel yemeği salatalar..Bende çok seviyorum bu tür salataları canım..Çok da nefis yapmışsın, ellerine sağlık..

    (Semizotu yapraklarını sarımsakla hafif ovuyorum.Sirke,pul biber ekleyip karıştıyorum..Nefis bir salata oluyor..Tavsiye ederim..)

    Kocaman sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  7. Tatlı Salişim benim, ne güzel salatalar yapmışsın bize, elceyizlerin dert görmesin datlı bacım benim,
    öptüm seni...

    YanıtlaSil
  8. Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. şu salata cok kolaya benzıyor kesınlıkle deneyecegım
    ____________
    mutlu saglıklı guzel vee aşk dolu bir hafta sonu diliyorumm

    YanıtlaSil
  10. semiz otu salatasına salatalık koymak iyi fikir. ellerine sağlık ikiside çok güzel olmuş: bu arada cuman mübarek olsun

    YanıtlaSil
  11. semiz otu salatasına salatalık koymak iyi fikir. ellerine sağlık ikiside çok güzel olmuş: bu arada cuman mübarek olsun

    YanıtlaSil
  12. semizotuna salatalık ekleme fikri çok güzel.yaz için çok güzel tarifler ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. safir
    http://safirden.blogspot.com
    tesekkurler sızın yaptıklarınızın yanında benım pastanın lafı olmaz ellerınıze saglık nefıs...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)