Pazartesi, Haziran 23, 2008

GÜZEL BİR YAZ KAHVALTISI , İKİNDİ ÇAYI







































Güne güzeel bir kahvaltıyla başladık bunları hoş sohbet enfes bir ikindi sofrası takip etti.Herşey sevdiklerinle güzelmiş.Sabahları, oğlumla tek başımıza kahvaltı ederken, canım hiç çay istemiyordu.Bazı zamanlar ;''ıııhhh,güzel demlenmemiş,çay harmanımı (çeşitli markalardan yaptığım) değiştirmeliyim ''diyerek söyleniyordum.






Menüme karar verene kadar çok zorlandım.Yaz sıcağınında etkisiyle fazla hamurişi yerine 1 börek+2 salata yaptım.Tatlı olarak;Tremisu,köstebek pasta ve çikolatalı tırtıl yaptım.Özellikle tremisu ve çikolatalı tırtıl çok güzel oldu.Çikolatalı tırtıl ilk denemem olmasına rağmen kıvamı güzel tuttu.Annem ve kardeşim çok beğendiler.

Arşivimin düzgün olması açısından,tariflerimi teker teker ekleyeceğim.Herkese huzurlu ve bereketli bir hafta diliyorum..

5 yorum:

  1. Canım arkadaşım ben kahvaltı sofranda en çok kahvaltılıkları koyduğun sete baktım.Bayıldım:))Maşallah maşallah

    YanıtlaSil
  2. ANTEPAŞIM;DİĞER BLOGLARDAKI ARKADASLARIMIN SERVİSLERİNİN YANINDA BENIMKILER EPEY MÜTEVAZİ KALIR:)AMA YINEDE BEGENMENE SEVINDIM ARKADASIM....

    YanıtlaSil
  3. Salihacaığım,bayılıyorum senin sofra düzenine ve hazırladıklarına..Her biri birbirinden leziz görünümlü..Şu peynir tabağının görüntüsü bile muhteşem..Kısaca elinin değdiği her yer güzel oluyor canım..Gönlüne sağlık tatlım..

    Tüm sofralarınız böyle renkli ve neşeli olsun..

    Kocaman sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşım senin herşeyini çok beğeniyorum.Mutlaka beklerim.Bende tanışmayı çok isterim.Adrese gelince:Üsküdar cad. No:103/a garanti bankası karşısı.Bu sırada kahvaltılıkları koyduğun tabakları nereden aldığını çok merak etmiştim soramadım.Utandım:))

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Saliha,
    Sofran da, yemeklerin de çok güzel görünüyor. Sofran hep böyle bereketli olsun.. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)