Pazar, Ağustos 22, 2010

Soft Bowl / Tuz Biber Yaz Partisi / Özsüt



Hazır pc'nin başına geçmişken biriken etkinlikleri bir arada yayımlamak istedim.İlki geçtiğimiz aylarda katıldığım SoftBowl Çay Saatinden sonra Soft Bowl'un adresime yolladığı hediyeler.O sıralar  paylaşamamıştım.Silikon kek kalıplarım,saklama kalıpları çok kullanışlı ama en önemlisi sağlıklı ! Soft bowl kalıplarımla denemeler yaptıkça yayımlamaya çalışacağım.





Ağustos ayının başında TuzBİBER dergisinin düzenlediği,Koşuyolu-Ceviz ağacı cafe de  kahvaltı da biraraya geldik.Ferah ve Yasemin oldukça emek vermişti.Önceden tanıdığım blogger arkadaşlarımı yeniden görmek ve uzun zamandır bloglarımızdan tanıyıp,yüzyüze tanışamadığımız arkadaşlarla tanışmak çok güzeldi.Çok sıcak olmasına rağmen katılım çok iyiydi.Kahvaltımızı yapıp bol bol sohbet edildi.Sponsor firmalar tarafındanda hediyelerimiz verildi.İglo ve Yonca gıdadan hediyeler aldım.Bu güzel gün için Sevgili Ferah ve Yasemine çok teşekkürler..Hediyelerimle yaptığım tarifler yakında....





Geçen haftalarda Özsüt'ten gelen bir maille Franbuazlı,beyaz çikolatalı güllaç tadımına davetliydim.Havaların aşırı sıcak olması,etkinliğin hafta içi düzenlenmesi ve sağlık sorunlarım dolayısıyla katılamadım.Katılamadığımdan güllacımı en yakın Özsüt'e yollamayı teklif ettiler.Söyledikleri tarihte öncelikle aradım,gelmemişti.Tekrar görüşmemizden sonra bana bir tarih daha verdiler,anlaştığımız tarihte gitmeme rağmen güllaç gelmemişti ama Tuzla Özsüt yetkilisi nazikçe bana, Franbuazlı,çikolatalı güllaç olmasa da klasik güllaçtan ikram etmek istediğini söyledi.Yani amacım tabii ki güllaç yemek değil fakat anlaşıldığı halde bir kere aramama ve 2. kez gitmeme rağmen eli boş dönmem,böylesi kurumsal bir firmanın vermiş olduğu sözü tutmaması üzücü.Ayrıca tanıtımı yapılan bir güllacı şubelerinde bulamayacaksak neye yarar?Ben  Özsüt Tuzla şubesi yetkilisinin nazik davranışından dolayı buradan da teşekkür etmek istiyorum.
Klasik güllaç gelince, gerçekten nefisti,içinde bolca ceviz ve file fındık vardı.Üzerinde ise toz fıstık..Ben aşırı cevizli güllaç sevmesemde evdekiler bayıldı.Bol bol cevizli güllaç severlere tavsiye ederim....






artık sıra yemek tariflerinde....


4 yorum:

  1. HEDİYELERİNİZE BAYILDIM GÜLE GÜLE KULLANIN SELAMLAR

    YanıtlaSil
  2. Salihacığım senin yazılarını özlemişim tariflerini merakla bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. dönmene sevindim bende 20 gündür arzalı oluşudan internete uğrayamadım.hayat nasıl gidiyo görüşelim inş.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle iyi günlerde kullanın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)