Salı, Ağustos 24, 2010

2010'un İlk İftarı

kayınvalidemlerle iftar (19)


Aslında ilk iftarımız, Ramazanın ilk hafta sonunda,toplamda 8 aile büyük teyzemizde olduğumuz sofraydı.Hem kalabalık olduğundan hem de fotoğraf için gerekli şartları bulamadığımdan makinamı götürdüğüm halde fotoğraf çekemedim.Geçtiğimiz günlerde de kayınvalidemleri iftara aldım.Menüm -sebzeli çorba- hariç  arşivimden ama resimleri yeni bu yüzden tarifleri tekrar yazabilirim.İzmir köfteyi arşivdeki tarif yerine kayınvalidemin yaptığı şekilde yaptım.Paçangayı arşivdekinden 1-2 dokunuş daha farklı yaptım.Fıstıklı,kuşüzümlü pilav ise ailemizin favorisi diyebilirim hem kolay hem lezzetli.Sakızlı muhallebili güllacın muhallebisini bu sefer hazır kullanmak yerine kendim pişirdim.Tarifleri ekleyeceğim.


kayınvalidemlerle iftar (7)

İftariyelikler


kayınvalidemlerle iftar (1)

Sebze Çorbası



izmirköfte3

İzmir Köfte-2


izmirköfte2

İzmir Köfte-2, Fıstıklı Kuşüzümlü Pilav


DSCN9662

Paçanga Böreği


havuç kavurma

Havuç Sote



kabak salatası

Kabak Salatası


kayınvalidemlerle iftar (6)

Kremalı Kırmızı Biber Sote


kayınvalidemlerle iftar (9)

Kayısı ve Kuru Üzüm Kompostosu


sakız muhallebili güllaç


Sakızlı Muhallebili Güllaç

10 yorum:

  1. nefis bir menü ve harika bir sofra.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden lezzetli görünüyor. Yapanın ellerine sağlık, yiyenlerede afiyet şeker olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Emeklerinize saglik nefis lezletler bir arada Hayirli iftarlar canim öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Saliham canım harika bir menü ellerine sağlık.Bere
    ketli iftarlar ve sahurlar öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Aferin kız sana maşallah neler neler hazırlamışsın hamiş hamiş çok yorma kendini

    YanıtlaSil
  6. oohh maşallaahhhhh:)) allah bereketinizi artırsın Salihacığım, herşey ne kadar güzell, ne kadar lezzetli.. bereketli olsun canımm..
    bebek nasıl bu arada az kaldı :))

    YanıtlaSil
  7. Her sey cok güzel..
    Sakızlı Muhallebi li Güllaçın tarıfını beklıyor olacagım..

    Ellerıne sağlık bereketi bol olsun.

    YanıtlaSil
  8. Salihacım ellerine sağlık canım. Menü ve sofra harika. Kendine iyi bak bir tanem.

    YanıtlaSil
  9. Sofran öyle aydınlık, öyle güzel görünüyor ki bayıldım. Allah'ım bereketini eksik etmesin.
    Bu aile kalabalıkları hiç eksik olmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Günaydınlar sevgili Saliha, sofra muhteşem görünüyor sabah sabah bakınca içim açıldı inanın.. Çok özendiğiniz her halinden belli. Elinize sağlık Görüşmek dileğiyle sevgiler Sizi izlemeye aldım bileeee..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)