Salı, Haziran 02, 2009

ÇİLEKLİ TİRAMİSU


Kalabalıkla daha da lezzetleniyor diyerek anneme yapıp götürdüğüm tiramisu.Diğerlerinden daha pratik ve lezzetli oldu.Tiramisu'yu meyvalı sevmeyen kardeşim ayırarak yedi ama ben (kedi dillerinin fazla ıslatmış olmam) hariç çok sevdim:) Tarif; uzun süredir müdavimi olduğum Taste'den...Yemek tarifleri dahil tatlı ,içecek(çilekli limonata) her tarifi çok güzel oluyor .....


Çilekli Tiramisu;

Malzemeler;
  • 300 gr labne -1,5 pakete eş-
  • 1 su bardağı süzme yoğurt
  • yarım bardak pudra şekeri
  • yarım bardak ılık su
  • 2 yemek kaşığı koyu nescafe
  • 300 gr çilek;dilimlenmiş
  • 12 adet Kedi dili bisküvi
  • kakao;üzeri için
Yapılışı;
  1. labne,yoğurt ve p.şekeri mikserde çırpılır.Şekeri damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
  2. hazırlanan kremadan biraz kalıba yayın.kedidillerinin birazını nescafeli suyla ıslatıp kalıbınıza dizin.
  3. dilimlenmiş çileği yayın ve tekrar biraz krema ve nescafeyle ıslatılmış kedidili koyun.Tekrar krema yayın ve pastanızı dolaba dinlenmesi için kaldırın.
  4. servis yapacağınız zaman servis kasesine ters çevirip üzerine kakao serpin.
  5. afiyet olsun:)

23 yorum:

  1. Canım çilekli oluşu çok güzel fikir bende çok severim tiramisuyu ama çilekli hiç denememiştim...
    Öpüyorum seni...
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım ben pastada meyveyi çok seviyorum....

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık arkadaşım eminim çok leziz olmuştur görüntü şahane:)

    YanıtlaSil
  4. Salihacığım bende kedi diliyle ilk yaptığım zaman çok ıslatmıştım:( ama çok nefiss oluyor gerçekten afiyet bal şeker olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.. tiramusu çok severim ama çileklisini daha önce yememiştim.. eminin nefis olmuştur.
    gebzeye sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. kalabalıkta daha bir lezzetli oluyor değil mi. ellerine sağlık canım, nefis görünüyor..
    süzme yoğurtla hiç denememiştim, pratik bir krema olmuş.
    güzel bir hafta diliyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Eskiden hic yemezdim :( son zamanlarda hic kacirmiyorum her firsata mutlaka tadina bakiyorum.Cilekli ayri bir gorunum ve tat olmus ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  8. Ben çilekli çileksiz her halini severek yerim:)Ellerine sağlık Salihacım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. salihacım
    yazın en sevdiğim tek şey dondurmayla :)))
    harika olmuş cnm.

    YanıtlaSil
  10. OFFF OFFFFF.MUHTEŞEMLER SALİHACIĞIM.ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  11. Tiramisu cok sevdigim ama hic denemedigim bir lezzet. Eline saglik meyvelide guzel olmustur eminim.
    Iffet

    YanıtlaSil
  12. tiramisu cok beğenilen bir tat kedidillisini hiç denemedim amma eminim çileklisi harika olmuştur:)

    YanıtlaSil
  13. çileği çok sevdiğim için bu tarif de deneyeceğim tariflerden.
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. mükemmellik bu olsa gerekk

    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. tiramisuyu meyveli hiç denememiştim.görüntü çok güzel eminim tadıda öyledir. yapılacaklar listeme bunu da ekledim canım :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık ne güzel görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Çİlekli tiramisu çok lezzetli olsa gerek.Eline sağlık canım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. SALİHACIĞIM ELLERİNE SAĞLIK,İMREMDİM VALLAHİ :))
    HAFTA SONU BENDEMİ YAPSAM ACEP? CANIM BENİM ÇOK ÖPÜYORUM GÖRÜŞÜRZ (ALLAHA EMANET OL)

    YanıtlaSil
  19. Saliha ya nedir bu tarifleri çalıp kendilerine bir site oluşturmaları anlam veremiyorum..

    anneyiz.biz 'de bizim blogcuların bir sürü tarifi var.Yetişemiyorum hızlarına o derece.

    Sağ tuşu yasak yapıcam şimdilik.bakalım belki çözüm olur.Gerçi kafaya takan yine çözer ya neyse.

    YanıtlaSil
  20. Bence de çilekle çok yakışır, ne kadar da güzel görünüyor. Fotoğraflara baktıkça, yiyor gibi empati yapıyorum, damağıma tadı geliyor sanki, çok güzeeeel...

    YanıtlaSil
  21. tiramisu sahane gorunuyor :) biskuvileri nesquikle islatsam sence nasil olur ? kahveyle pek aram yok :p

    YanıtlaSil
  22. medura tesekkurler:),
    firdevscim sadece sütlede ıslatabilirsin nesquiki sütle karıştırıp ıslatabilirsin...teşekkürler..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)