Perşembe, Mayıs 28, 2009

HAZIR DOMATES ÇORBASI



Taraftar olmasak da hazır çorba sevenlerin sayısı oldukça fazladır.Bizde daha çok işkembe ve domates çorbası aranır.Böyle zamanlar da kurtarıcı çorbamdır kendisi:) denerseniz hazır domates çorbasından farkı olmadığını göreceksiniz.Çorbayı taze rokayla yemeyi çok seviyorum bence çok yakışıyor...
Hazır Domates Çorbası;
Malzemeler;
  • 3 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı domates salçası
  • 1'er yemek kaşığı tereyağı ve sıvıyağ
  • 5 su bardağı su veya etsuyu
  • tuz,kekik,nane..
  • servis için roka

Yapılışı;

  1. Sıvı yağı ve tereyağı tencerede eritin. Yağa unu ekleyip, biraz kavurun.Un iyice sararana dek kavurun.
  2. Salçayı koyup kavurduktan sonra et suyunu ekleyin ve hızlıca karıştırın ki topak olmasın.
  3. tuzu ve baharatları ekleyin.Un çorbasını sürekli karıştırarak pişirin.

16 yorum:

  1. bende tarifi şu şekilde bekliyorum:
    çorba paketini açın 5 bardak suya boşaltın...
    :)
    ellerine sağlık.bende böyle yapayım artık acil durumlarda
    öptümmm

    YanıtlaSil
  2. canım bende hazır pket sandım
    hay sen çok yaşa emi
    ben üzerine kaşar rendesi ve kıtır ekmeklerde atıyorum hımmmm

    YanıtlaSil
  3. Canımmmmm ellerine sağlık çorbadan asla vazgeçemem süpersin kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Bende hazır paket çorba zannettim:))
    Ellerine sağlık sevilmezmi?:)

    YanıtlaSil
  5. Nefis olmuş canım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. hımmm nefis olmuş nefisss ellerine saglık balımmm

    YanıtlaSil
  7. Kayınvalidem bize bu çorbayı hep domates çorbası niyetine yapar :)) duymasın ama :))
    Kış için ideal bence,ellerine sağlık..

    Güzel bir hafta sonu diliyorum..

    YanıtlaSil
  8. Birde kaşar rendeledikmi tamamdır enfes bir çorba

    YanıtlaSil
  9. ben de bayılırım domates çorbasına.ama hazır değil kii resmen sen yapmışsın.ellerine sağlık salihacığım..

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar hepinize teşekkürler ve canu gonulden sevgılerımı yolluyorum...ınanın ben hazır paket zannedecegınızı zannnetmıyordum:D bırde yorumlardan sonra kaşar rendelemediğime pişman oldum:(

    sevgılerrrrr.......

    YanıtlaSil
  11. yanlız kaşarlısını yemek biraz komik görüntülere sebep oluyor:)))))

    YanıtlaSil
  12. Eline sağlık arkadaşım,bayılırım bu yalancı çorbaya sıkda yaparım:)
    kıtır ekmekle bir kase iyi giderdi...

    YanıtlaSil
  13. merhabalar sevgili saliha,gecenin bu saatinde tarif bi afallattı beni, ilahi hazıra yüz çeker bu çorba kaşar güzel oluyor eve ama yerken sünüyorda sünüyor herkes birbirine gülüyor masada:)ellerine sağlık diyorum canım...

    YanıtlaSil
  14. can kurtaran olarak bende evde bulundurum hazir corbalarda.Ellerine saglik afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  15. Çorban nefiss görünüyor elerine sağlık bende bir bardak ütte ekliyorum öyede çok güzel oluyor denemeni tavsiye ederim..

    mutluhftalar diliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)