Pazartesi, Şubat 09, 2009

SUPANGLE



Bugün yuvalı olduk:) bir müddettir istediğimiz fakat bulamadığımız, bize uygun yuvayı sonunda bulduk.
2.dönem olmasına rağmen kabul ettiler.Ben oğlumdan daha çok heyecanlıydım.Eve dönerken de içimi bir hüzün kapladı,neredeyse ağlayacaktım..hadi söyleyeyim bari ,evet ağladım:(
Gitmeyeceğim, istemiyorum diye yolda epey zorladı bizi ama yuvayı,ortamı,çocukları görünce kulağıma;’’Anne ben burada kalabilir miyim ‘’dedi:).Oğlumu orada bırakıp eve dönmek,hatta yemek hazırlarken,evi toplarken yokluğunu hissetmek bana çok değişik duygular hissettirdi.
Biraz önce, sabah giyeceğimiz kıyafetlerimizi ve çantamızı hazırladık.Sabah erkenden kalkacağız, kahvaltımızı yapıp, servisimize gideceğiz.Çok heyecanlıyım çooookkk…..ben en iyisi ‘’supangle’’ye geçeyim,tarif Coşkun Usta’ya ait enfes bir tatlı….
& en son supangle denememdeyse daha farklı bir tarif denedim çok beğendik,yakın zamanda sayfama eklerim:) &




MALZEMELER;

· 1 kg. süt
· 200 gr. seker & 1 su bardağı
· 100 gr. un & 1 su bardağından 2 y.kaşığı eksik yada 1 normal çay bardağı+1 yemek kaşığı
· 40 gr. kakao & 1 çay normal bardağı
· 100 gr. tereyağı & 7 yemek kaşığı· 2 adet kare bitter çikolata

YAPILIŞI;

1. süt soğuk iken; şeker,un,kakao'yu karıştırıp ocakta kaynatıyoruz..
2. ocak’tan indirdikten sonra çikolatayı ilave edip soğumaya bırakıyoruz.
3. soğumasını beklerken arada bir karıştıracağız..

19 yorum:

  1. Offf, ne de güzel görünüyorlar, su kuplardan bir tanesini alsam, izin var mi? Ellerine saglik canim, afiyet seker olsun.

    YanıtlaSil
  2. lezzetli ve hafif, bir tatlida aranacak iki ozellik.
    elinize saglik.
    Iffet

    YanıtlaSil
  3. salihacım süpangle çok güzel görünüyor.sizlere afiyet olsun.oğluşunla ilk ayrılışın.dur bakalım daha üniversitesi var askerliği var...zaten okula başladılarmı son sürat ayrılık aşamalarıda geliyor.o yüzden diyorum ki hızla büyümeden sarılıp sarılıp öpün koklayın büyüdülermi amannn anne ben bebekmiyim diyip nazlanıyorlar...Allah nasip ederse bu gün büyük kızım geliyor sarılıp sarılıp öpücem koca bebeği çok özleeeeeeeeedimmmmmmmmm....çoooooook...

    YanıtlaSil
  4. canım
    ilk büyük kızım yuvaya başladığında ben de aynı şeyleri hissetmiştim.Kızım şimdi 3.sınıf inian nasıl okadar büyüdü anlamadım.Bu günlerin kıymetini bilin.Oğlunuda benim için kocaman öp.
    Bu arada supangleleri görmedim sanma ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım harika tam benlik ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun Saliha'cığım..Bir müddet evde yokluğuna alışamazsın oğlunun..Sonra alışacaksın tabiiki..ÖPÜYORUM O'NU VE TEBRİK EDİYORUM..

    Supanglenin sunumu öyle şık görünüyor ki,buradan uzanıp alasım geldi birden..)Ellerine sağlık canım..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Saliha hayırlı uğurlu olsun... çocuklar çok eğleniyor ve çok güzel şeyler öğreniyor..Sevmesi ve alışmasıda çok güzel... Kocaman maşallah..

    Supangle enfes gözüküyor,ellerine sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. gönlüne göre bir yer bulmana sevindim canım.için rahat olsun.

    çok leziz görünüyor yahu,ellerine sağlık.çok severim.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,

    Ellerinize sağlık, sunum çok güzel olmuş. Bardak,kaşık ölçüsü verebilir misiniz.

    Ceren

    YanıtlaSil
  10. cok şık nefıs gorunuyor ellerıne saglık canım. hayırlısı olsun oglusumuza sevgıler...

    YanıtlaSil
  11. canım benim ..insan çocuğunun büyüdüğüne inanamıyor bi türlü....şunu bilki artık okul hayatı başladı....gerisi çorap söküğü gibi...

    kızım evdeyken ne kadarda güzelmiş diyorum...kreş,anasınıfı,birinci sınıf derken yavaş yavaş büyüdüğünü ve artık bir hayat kurduğunu farkettim....

    öpüyorum seni supanglen nefis ...ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  12. Salihacığım senin ve oğlun adına çok sevindim. İnşallah orada güzel zaman geçirir. Bende senin yaşadıklarını harfi harfine yaşadım, ağlamalarda dahil :( Oğlumun evde olmasına o kadar çok alışmışım ki, saati gelsinde alayım diye bakıyorum. Onlar için çok güzel bir karar, arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi her çocuk ister.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun:) supangle çok ama çooook harika gözüküyor ya;) ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  14. oğluşun adına çok sevindim.bu arada süpangle enfes.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Ayni duygulari bende cok yasadim ilk kizimda tabii,kücük o kadar etkilememisti.Sanki benden koptu diye düsünüyordum,artik alistik zaten okula bile basladi:)
    Kuplar bitmeden bende bir tane alsam,harika görnüyorlar hocam eline saglik.:)
    Selamlarimla,Serap.

    YanıtlaSil
  16. kızılcık surubum var var:),
    iffet,yeturcum,aysegul,derya,gul,pelin,neslıhan,banu,adaşım,seda,eldıvenlerım ,funda,serabım cok sagolun,hersey ıcın cok tesekkurler:)

    sevgılı ceren ölçüleri yanına ekleyeceğim..sevgılerle..

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Saliha Hanım,

    Ölçüler için çok teşekkür ederim.
    Sayfanızı her zaman beğeniyle takip ediyorum. Ayrıca sizi önceden Tarif Defterinde de okuyordum/okuyorum.

    Sevgilerimle,

    Ceren

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar şık durmuş böyle ya insann içine dalası geliyor lop lop diye yemesi :):):)
    Ellerine sağlık arkadaşım resimler de bir başka güzel maşALLAH

    YanıtlaSil
  19. sevgılı ceren,

    asıl ben tesekkur ederım guzel sozlerın ıcın,olumlu ya da olumsuz eleştirilere, fikirlere ihtiyacımız var değil mi? bazen yazdıgım tarıflerdekı eksıklıklerın veya baska seylerın farkına varamıyorum,karsılıklı paylaşımda bulunmak kadar guzel bır sey var mı hayatta:)

    sevdecım,çok tesekkurler,sup sevılmez mı yaaa:P::P:P:P:P

    en ıcten asevgılerımle..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)