Cumartesi, Şubat 07, 2009

KUMPİR



Ailecek kumpiri çok severiz.Ortaköy'de veya Eyüp'te kumpir keyfi yapmak bizim için ayrı bir keyif! Havalar soğuk,eee oğlumuzda küçük...biz de evde kumpir keyfi yapalım dedik veee işte:)


200 decerede ısınmış fırına, yıkanıp kurulanan patatesler konulur.Ara ara kontrol ederek, yaklaşık 30 dk. sonra alınır.Kesilip bir miktar tereyağ ile içi oyulup karıştırılır,kaşar peynirini ekleyip tekrar karıştırılır;



Dilediğiniz malzeme eklemeleriyle keyfe başlangıç yapabilirsiniz:)

15 yorum:

  1. canım ya pc de pineklerken gözüme anında şimşek gibi çarptı pazar keyfi için nefis bence paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. karemel mutfak,bende guzel yorumun ıcın tesekkur ederım:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar:
    Ben tam bir kumpir tutkunuyum ama genelde haslayıp öyle ezip borcamda fırına vero-ıyorum, bu şekildede denicem inş...
    Sizi takip ettiklerimin arasına alıyorum...
    KIucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım sen yaparsında güzel olmazmı harikasın bende çok severim ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık canım.sunum harika.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ohh mis gibi evde pişmiş kumpir.harika bir haftasonu seçeneği olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Kumpiri evde yapmak en iyisi gerçekten, ellerine sağlık Saliha'cım. Kumpir yemek için İzmit'ten Eyüp'e mi gidiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  8. Biz de çok seviyoruz. Ben patates içinde yapmaya cesaret edemedim kabuğu ince dağılır diye. Çok güzel görünüyor senin patatesler, ellerine sağlık.
    Aşağıdaki kurabiyeler de enfesler.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Bu kis gününde iyi etmisiniz evde yapmisiniz kumpirinizi,cocuk üsütünce birde hastalikla ugras.Benimkiler hastalar bir türlü iyi olamadilar cok fena salgin var buralarda:(
    Bende evde yapayim bari kumpirimi,hem zaten burada arasanda bulamazsin kumpirci:)
    Eline saglik hocam,himm nefis olmustur onlar simdi:)
    Afiyeler olsun size.

    Selamlarimla,Serap...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık salihacım sizlere afiyetler olsun...kumpiri kim sevmezki?öptüm sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Bundan öte keyif olmaz vallahi,bayıldım görüntüsüne,ellerine sağlık....

    Afiyet olsun..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Canim ellerine saglik, ne iyi etmissin evde keyif yapmak gibisi varmidir hic birde bu keyfe kumpirde dahil olursa daha ne denirki harika...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Salihacim bizde cok severiz.Bazen evde yaparim ama her nedense piskolojikmenmi türkiyedeki lezzeti bulamiyorum.Burdada kumpirciler veya arkadaslar yapiyor ama o lezzet olmuyor.Bizde tam olarak türkiyede kumpir keyfini cikariyoruz.Sizlere afiyetler olsun canim.Sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  14. cnm ya ben birkaç kez evde kumpir yapmayı denedim ama sanki tam pişmedi gibi geldi,sen çok kolay bir şekilde anlatmıssın,başka bir püf noktası yok değil mi..slmlar.

    YanıtlaSil
  15. Harika, harika harika...

    Ellerinize saglik....

    Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)