Cuma, Eylül 19, 2008

~~Aile İftarı /iftar menüsü & 4 ~~

ANNE ELİ DEĞMİŞ, BEREKETLİ,HUZURLU,ÇİÇEK GİBİ BİR SOFRA...






Dünkü iftar menümüz imece usulü oldu , çoook güzel oldu.Kardeşim çorba ve salataları, ben, ana yemek ve zeytinyağlıları, annem börek ve pilavı hazırladı.

Fazla çeşit yapmadık çünkü geçmiş iftar sofralarından kazandığımız bir tecrübe;malesef fazla yemek yenmiyor....çorba ve salatayla başlanan yemeğe ana yemeklerde takılıyoruz..börek ve tatlıysa çok sonra yeniyor..

Bize gelen misafirler mi iştahsız, oruç geç vakit açıldığı için çorba bile tıkıyor mu? bilemiyorum ama yaptığımız çeşitler artıyor ve sonraki günler maksimum bir çabayla artık bitirmeye çalışıyoruz:)

Menümüzde;

Kremalı Kabak Çorbası;


Kereviz Salatası;




Zeytinyağlı Taze Fasulye;











Sebzeli Elbasan Tava ve Havuçlu Pilav;








Mürdüm Eriği Hoşafı;




Mercimekli Bükme Böreği;


Sütlü Kemalpaşa;



& tarifleri sırasıyla yayınlayacağım:)


Herkese hayırlı Ramazanlar ve bereketli iftar sofraları niyaz ediyorum..

5 yorum:

  1. iftar menüsü süper olmuş birde yardımlaşma olunca dahada güzel olmuş.hepinizin ellerine sağlık.... sevgilerle.....

    YanıtlaSil
  2. sevgili saliha hepinizin ellerine sağlık son derece sade ve güzel bir menü oluşturmuşsunuz.annenize hürmetler.bu arada tahinli profiterolü denemeni tavsiye ederim gerçektende gerek lezzetiyle gerekse görünümüyle oldukça iddialı bir tatlı.şimdiden kolay gelsin selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Ah ahhh! Benim de canım istedi, ne olacak şimdi? Bana da yap Saliha'm!

    YanıtlaSil
  4. haTICE ABLA COK TESEKKURLER CAANIM:))

    ELİF DENEYECEĞİMDEN EMİN OLABİLİRSİN CANIM ÇOK SAĞOL TEŞEKKÜRLER..

    BURCAK,CANIM YAPRIM NE DEMEK:))
    SEVGILERIMLE

    YanıtlaSil
  5. salihacigim cok nefis iftar sofrasi hazirlamissiniz ellerinize saglik canm.
    havuclu pilav tarifin degisik geldi.havuclarin rendeleyerek ilave ediliyor olmasi ilginc,guzel olacagini tahmin ediyorum.
    mutlaka denemek istiyorum.
    hayirli iftarlar
    selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)