Salı, Şubat 25, 2014

Brokolili Un Çorbası

 
 
Bir çorbayı sık yapıyorsam hem çok sevdiğimden hem besleyici olduğundan eee tabii pratik oluşunun baskınlığını da gözardı etmemek lazım :)) Benim sık yaptığım un çorbama bu sefer brokoli ve süt ilave ettim uğraştırmayan gaayett basit çorbayı nasıl mı yapıyorum;
 
malzemeler;
  • 3 Yemek Kaşığı Un
  • 3 Yemek Kaşığı Yoğurt
  • 1 Yumurta
  • 3-4 Baş Brokoli yaklaşık 300 gr.
  • 1 Su Bardağı Süt
  • Tuz,Muskat
*** Muskat çorbalara çok yakışıyor fakat öok az kullanılması sağlık açısından önemli..
 
yapılışı;
  1. Brokoliyi tencereye alıp üzerine 2-3 yemek kaşığı su serpin kapağı kapatıp 5 dk. haşlayın .
  2. Diğer malzemeleri başka tencereye alıp çırpıcıyla çırpın ve yavaş yavaş soğuk su ilave edin karıştırmaya devam edin.
  3. Çorba kaynamaya başladığında haşlanan brokolileri ekleyip robottan geçirin süt ilave edip kıvamını ayarlayın .Koyuysa süt veya su ilavesiyle açın.
  4. tuzunu muskatını ekleyip sıcak servis yapın..

1 yorum:

  1. Fotoğrafa bayıldım :) Çok güzel görünüyor. Brokoliyi çorba olarak çok sevdim ben de. Ama hiç bu şekilde denememiştim. Kulağa hoş geliyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)