Cuma, Ağustos 10, 2012

Pide Pizza




Kalmış kurumuş pideleri ne yapıyorsunuz? Ben pizza yapıyorum J Sırf kuruyan pidelerden değil bazen normal taze pideden bile yapıyorum :)) Her sene yaparım oğlum bayılır,bu sene küçük oğlumda yiyebilecek kıvamda olduğundan mmm yapa yapa yedi bitirdi.Aslında tarifi gecen senelerde yayımlamıştım ama Ramazan olması hasebiyle tekrar yayımlama ihtiyacı duydum J İftar veya sahura nefis bir öneri benden size J
malzemeler;
  • 1 Orta Boy Kurumuş Pide
  • 1 Yemek Kaşığı Salça
  • 1 Bardağı Süt
  • Yarım Bardak Dilimlenmiş Yeşil ve Siyah Zeytin
  • Yarım Bardak Mısır
  • Yarım Bardak Rende Kaşar
  • 5-10 Dilim Sucuk
  • 3-4 Dilim Jülyen Kesilmiş Salam,Sosis


Yapılışı;
1.     fırın 180 der. Isıtılır salça sütle karıştırarak açılır ve pidenin üst kabukları biraz alınır ve pidenin her yani bu karışımla iyice ıslatılır.
2.     zeytinler,sucuk,salam malzemeler sırasıyla serpilir.en üste rende kaşar konur ve fırına verilir ve 5- 10 dk kaşarlar eriyene kadar tutulur.afiyet olsun.

7 yorum:

  1. harikasınız...aklın yolu birdir. bende yapıyorum ama pideyi tam ortadan ikiye ayırıp iki tane....ellerinize sağlık...leziz bir tarif

    YanıtlaSil
  2. Salihacım pide yemekten mahvolduk zaten ramazanda..Şimdi bu güzellik karşısında napacağız..süper olmuş,süper fikir.

    YanıtlaSil
  3. bende sık sık yapıyorum.bence inanılmaz pratik bir tarif.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  4. değerlendirmek lazım herşeyi ,bense sütle yumurtaya bulayıp kızartıyorum çay yanına :) çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  5. Çok yaratıcısın. Hayranım sana. Görüşürüüüzz..

    YanıtlaSil
  6. nefisss görünüyor..ellerine sağlık canımm..hayırlı geceler..selamlar..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)