Cumartesi, Mayıs 19, 2012

Salih Murat'ın Bebek Kurabiyeleri



Sevgili Deniz hanım'ın isteği üzere aileye yeni katılacak Salih Murat için bebek kurabiyeleri hazırladım.Deniz hanım model seçimini bana bıraktığından bebekler için en sevdiğim modelleri çalıştım.
Favori modelim civciv ve kundakta bebek :)) çok şirinler ama dimi? Ben kurabiyeleri hazırlayıp teslim ettikten 2 gün sonra Salih Murat'ın sağlıkla dünyaya geldiği haberini aldım.Aileye yeni katılan minik bebeğe saglıklı ömürler diliyorum :))












4 yorum:

  1. cok guzel olmuslar,ellerine saglik sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar arkadaşım kurabiyeler harika çok güzel ellerine saglık ne kadar emek vermişsin ugraşmışsın her detayı ile

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda gördüğüm en güzel kurabiyeler:))
    Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Böyle güzel ve sanatsal kurabiyeleri çok beğeniyoruz. Çok da güzel yapmışsınız.

    Ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)