Çarşamba, Şubat 24, 2010

Mısırlı Tonbalığı





İlk olarak yıllar evvel Dr.Filiz ablam'da görmüştüm.Çocukları abur-cubur krizine girdiğinde mısırlı ton balığını hazırlardı,bende yerdim ve en sevdiğim aperatifti.Aslında tek başına öğün olabilecek kudrette:)) olurda çocuğunuz yemek yemek istemez sizde öğün atlasın istemezseniz mısırlı tonbalığı hazırlayabilirsiniz.Ben oğluma öyle yapıyorum,bu aperatifi çok seviyor.




Mısırlı Ton balığı;
  • 1 kutu ton balığı
  • 1 kutu konserve mısır
Yapılışı;
  1. tonbalığının kapağını biraz aralayıp yağını süzün ve tamamen açıp tabağa aktarın.mısırıda suyunu süzüp ilave edin,karıştırıp servis yapın.Bu kadar:))))

18 yorum:

  1. Çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. benim oglum balıgı seviyorda ton balıgını pek sevmiyor.ama belki degişik balık çeşitleriyle deneyebilirim.ellerine saglık

    YanıtlaSil
  3. Vaktin hayr olsun Saliha'cım,
    Hiç konserve balık almadım desem inanırmısın?
    Alışkanlık etmemişiz demekki.Mısırlarada gdo'lu diyorlar.ne yapsak acaba?
    Rabbim yediklerimizin zararlarından bizleri korusun.Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Salihacım yemek yemeyen çocuğun annesi işte böyle yaratıcı oluyor canım. ama cidden güzelmiş. her ne kadar şimdilerde mısırlara Gdo lu diye pek güvenemesem de oğluş seviyor. Ton balığını pek sevmez ama denenebilir. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevilmeyecek gibi değil bu lezzet,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Sevilmiyecek bir lezzet değil nefis gözüküyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Senin oğlan ağzının tadını biliyor:)) konserveleri açmak zor olmuştur şimdi bak üzüldüm senin adına :P
    eline sağlık canım:D

    YanıtlaSil
  8. bizde de böyle krizler çok fazla:) iyi gelecek sanırım:) ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
  9. Bu ikiliye bende bayılıyorum :)) Bak aklıma getirdin şimdi...

    YanıtlaSil
  10. rumma tesekkurler:)
    eylem benımkıde pek sevmıyordu ama alıştı:)
    cahide çok sagol..aslında en önemli şeyi unutuyoruz afıyette saglık sıhhat hersey Allahtan...bızı kımbılır nelerden koruyor degılmı?..
    yasemıncım degılmı?neler yapıyoruz:(insan yesın dıye kırık takla atıyor:)gdolu soylentılerı var ama ben bılındık markalar almaya calısıyorum...
    esra tesekkkurler:)
    sultanım sorma parmaklarım yoruldu:P
    denızcım sorma:)dene bakalım:)
    sedacım sende bendensın demekkı:)

    YanıtlaSil
  11. canım arkadaşım
    Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle mevlit kandilinizi kutlarım.
    sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  12. Merhaba arkadasım, ellerıne,emegine saglık.
    Bir avuç dua, bir kucak sevgi,
    Sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri,
    Bir sıcak gülümseme, daha da yaklaştırır bizi birbirimize.
    Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun.
    Bu güzel gecenin tekrarlarına ulaşman dilegiyle.
    Kandilin mübarek olsun..
    Sevgıler..

    YanıtlaSil
  13. Bizde de çok sevilir,ama ıceberg mutlaka doğruyorum birde bol limon... ağzım sulandı:)

    Hayırlı Kandiller diliyorum..Tüm duaların kabul olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  14. Enfes olmuş.eline sağlık...Hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  15. Şu güzel gün ve gecen hayırlı olsun.rabbim hayır kapılarını üzerine açsın canım...

    YanıtlaSil
  16. KANDİLİN MUBAREK OLSUN SALİHACIĞIM...

    YanıtlaSil
  17. Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)