Cuma, Temmuz 18, 2008

BOL GÜNEŞLİ, SIMSICAK BİR TATİL

Tatil Notları -1- ;







İp gibi dümdüz yolları ve maki bitki örtüsü ile kaplı irili ufaklı dağları görmeye başladığınız an Antalya sınırlarına girmişsiniz demektir.Düzenli,temiz bir şehir Antalya bir o kadarda sıcak!!

özel arabayla tam 11 saat...






Alanya'da 1 gece konakladıktan sonra , Kumluca-Mavikente doğru yola çıktık.Alanya,Antalya'nın bir ucu , Kumluca bir ucu...Kumlucu'ya varmadan,şehrin önemli turizm yerlerini , vaktimizin elverdiğince gezmeye karar verdik ve Manavgat Şelalesine doğru yola çıktık.




Akış yönü tek ve geniş alanda akan bir şelale.Turistik dükkanlarla çevrili,gözleme ve mangal kokuları eşliğinde izliyorsunuz muhteşem manzarayı.Kokulardan rahatsız olsam da aldırış etmeden gözlerime ziyafet çektirdim.Buyrun sizde gözlerinize ziyafet çektirin;



mehmet hikmet'in terliğini akıntıya kaptıdığı an :)











Hava sıcaklığı bizi oldukça zorlasa da hediyeliklerimizi alıp,Düden Şelalesine doğru yola çıktık.

Düden Şelalesi daha büyük ve güçlü akan bir şelale.Çıkış noktaları birkaç merkezden verilmiş,görüntü daha güzel olsun diye.














Merdivenlerden aşağıya indikçe serinlik çoğaldı da rahatladık.Şelalenin üzerine restoranlar kurmuşlar.Antalya da turistik değeri olan her yer değerlendirilmiş.





Şelale kıyısında serin serin yemeğimizi yedik.Mehmet hikmet bol bol oynadı.




çok beğendik çoookkkk:)

7 yorum:

  1. şelale resimlerine bakrken bile serinledim..arkadaşım ne güzel bir gezi yapmıssınız..slmlar

    YanıtlaSil
  2. salihacım ne güsel resimler çekmişsin yahu siz amma durmuşsunuz yolda özel arabayla 11 saat olurmu ben seni bilirim her gördüğün yerde durdurmuşsundur eşini:))

    bu arada sarı oğlanımın kafasını ne yaptınız yahu ne kadar güsel saçları vardı :(((

    tatil notları bir dediğine göre devamı gelecel yupii sabah sabah ttailde gibi oldum

    YanıtlaSil
  3. canımcım resimler müthiş..ne güzel gezmişsiniz bi güzel dinlenmişsinizdir inşAllah.yakışıklı oğluşunu çok çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir tatil olmuş,resimlere baktıkça için açıldı..darısı başımıza:-)

    YanıtlaSil
  5. Salihacım;
    Neslihancıgımın dedigi gibi darısı basımıza:)
    Fotograflardan belliki bol bol gezmeli,huzurlu keyifli bir tatil yapmıssın. senin adına cok sevindim canım.Hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  6. anılarla dolu,cennet vatanın sıcak köşelerinde,serinleten köşeler gördüm :))
    tekrar hatırlamak bence çok keyifliydi...
    antalya bana küzmüş olsada (uzun zamandır gitmedim sıcaakk çünkü:))
    yinede sevgiler ANTALYAYADIR.

    TŞKRLR hoşgeldiniz..

    NuNu

    YanıtlaSil
  7. antalya seni sen olduğun için değil sevgilim sende olduğu için seviyorum

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)