Çarşamba, Aralık 30, 2009

Sütlü,Cevizli Ekmek & Kaşarlı Sosisler


Mis kokulu ev yapımı ekmekler kahvaltılara ayrı bir lezzet katıyorlar.Bu sene içinde Ye# etkinliklerinde ev sahibeliğimi, en sevdiğim konu olan ;Haydi Ekmek Yapalım üzerine yapmamdan dolayı,ev yapımı ekmekleri ne kadar sevdiğim belli oluyordur:))
Genelde ekmek makinamda Klasik ekmeğimi ve Yoğurtlu ekmeğimi yapıyorum.Bu sıralar ise Sütlü ekmeğime 1 cup iyice çekilmiş ceviz ekleyerek yapıyorum ekmeklerimi.Hem süt hem ceviz ekmeği çok çok ama çooook lezzetli yapıyor:))birde sinangil tambuğday unu ekledim mi tamamdır:)








Kaşarlı sosisleri, önce Sevgili Muhterem'in sayfasında gördüm ve çok hoşuma gitti.Daha sonra Sevgili adaşım Dışal'de gördüm hatta adaşım gibi üzerine biraz kaynar su döktüm pişmiş olsun diye.Çok cici çok şirin, kahvaltılar için, özellikle çocuklar için güzel bir aperatiflik.Oğlum malesef :( sosis ve türevlerini her çocuk gibi çok seviyor,hiç yapmayıp merakını dışarıya cezbetmektense arada sırada evde bu tür şeyleri yapıp heveslerini biraz olsun kırmak gerektiğine inanıyorum.Hiç yapılmayınca malesef meraktan dolayı gözleri daha çok dışardaki fasfood denen hazır sağlıksız aperatiflere kayıyor çocuklarımızın.En azından ben böyle düşünüyorum.Sevgili Muhterem'e ve Adaşıma kaşarlı sosis için çok teşekürler....
Sırada pizzam var:)

20 yorum:

  1. Harika tariflerinizle mutfağıma renk kattınız, teşekkürler. Mutlu yıllar !

    YanıtlaSil
  2. Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yılda da tüm güzelliklerin sizinle olması dileğiyle? Nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  3. Yeniyılda herşey gönlünüzce olsun.Sevgiler.Mine

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık...

    Her ikiside muhteşem gözüküyor...

    YanıtlaSil
  5. Tüm yılların en güzeli umarım bu yıl olur. Mutluluk, sağlık ve dopdolu geçecek güzel bir yıl diliyorum. İyi senelerrrr :)

    YanıtlaSil
  6. Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
    MUTLU YILLAR
    Sevgilerle … SeViL :…

    YanıtlaSil
  7. Çok nefis görünüyorlar Saliha'cığım,ellerine sağlık canım..


    2010 Yılın da herşeyin gönlünce olması dileğiyle..Mutlu kal daima...



    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  8. Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

    Grubuma katılımlarınızı bekliyorum
    http://www.facebook.com/inbox/?tid=1209515398013#/group.php?gid=239887696688

    YanıtlaSil
  9. Salihacım harika bir kahvaltı sofrası hazırlamışsın,peçete halkaları çok şık,ilk önce gözüme onlar takıldı :)hellimler beni benden aldı.. sosisler de tam çocuklara göre.. arada sırada yeniliyor haklısın..
    ellerine sağlık...

    2010 yılı öyle bir yıl olsun ki, 2009 yılının tüm olumsuzluklarını bize unutturabilsin.. İsteklerimizin gerçekleşeceği bir yıl dileğiyle..

    İyi seneler…..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık Saliha. Sosisler cezbetti beni, deneyeceğim inşaAllah.

    Bir de milföyden açtığın böreği ;)

    YanıtlaSil
  11. Süt ve ceviz tahmin edebiliyorum canım o güzelliğii:))))
    eline sağlık mis kokulu ekmeğinden bir dilim olsaydı iyi olurdu şimdi;)

    YanıtlaSil
  12. Yeni yılın kutlu olsun. Her zaman güzel ve mutlu yıllar geçirmeni dilerim. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. canım benim kahvaltı masana da bu yazıyada kaç defa gelip gittim tam yorumu yazıyorum yollarken bişi oluyo ya acil kalkıyorum pc başından ya ne tkesiliyo...
    ellerine sağlık.
    çok cici bir kahvaltı masası olmuş.
    bende geliyim bi gün...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Kasarli sosizlere bayildim,Ellerine saglik canim.
    Mutlu yillarr
    Sevgilerimle,
    Sefa

    YanıtlaSil
  15. Ekmek fotoğrafına bayıldım..:)

    ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  16. tesadüf eseri bloğunuzu gördüm çok beğendim hele ekmekler her biri harika gözüküyor eminim tadlarıda öyledir ekmek benim içinde vazgeçilmezdir ekmeği en sağlıklı şekilde saklamak da bir o kadar önemli böyle güzel ekmeklere tupperware ekmek kutusu öneririm ekmekler nem kontrol sistemi sayesinde nefes alıyor sağlıklı bir ürün içerisinde ekmekler saklanıyor bende üyesiyim bu sayfayı görünce tanıtmak istedim sevgilermle ceyda

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Saliha Hanımcım; bendeniz Lezzetli Somunlar, Serap..Bazen iki ortak zevkte insanın birbirini bulması için bir vesile gerekiyor demek ki..Facebook'taki yazışmalardan gördüm sizi..Ben de bloguma beklerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Serap hanım memnun oldum:)tabııkı gelırım :))
    sevgıler..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)