Salı, Ekim 27, 2009

Tropik Meyvalı Kolay Pasta


Lezzetli ve çok pratik bir pasta düşünün üstelik hafifliği de bonusu.Bu bonuslu pastayı kükişim yaptı,aplasıyla beraber ikindi çayının yanında afiyetle yenildi.Kardeşim orjinal tarifi Oktay usta'dan almış,elde bulunan malzemelere göre uyarlamış.Canım kardeşimin ellerine sağlık.Tabiiki Oktay ustaya da teşekkürler:)
Malzemeler;
  • 2 poşet krem şanti
  • 1,5 s.b süt
  • yarım paket labne ~~200 gr.paketin yarısı
  • 3 tepeleme y.k süzme yoğurt
  • 1 kutu hazır tropik meyva
  • yarım pastaban
Üzerinin Sosu;
  • 2 s.b limonata
  • 1,5 y.k nişasta
  • 1'er adet kivi ve muz

Yapılışı;
  1. Krem şanti,süt,labne ve süzme yoğurdu çırpın.
  2. Yarım pastabanı servis tabağına ~veya kardeşimin yaptığı gibi~ kelepçeli kalıba koyun.
  3. Çırptığınız kremaya tropik meyvaları ekleyin ve karıştırıp pastabanın üzerine dökün ve dolaba kaldırın.
  4. Sos için limonatayı ve nişastayı tencereye alın ve pişirin.Soğumaya bırakın.pastanızın üzerini muz ve kiviyle süsleyin ve sosunu dökün tekrar dolaba kaldırın,birkaç saat dinlendirin.
* isterseniz içine tropik meyva yerine daha bulunabilir olan;muz,nar,armut böğürtlen vs ekleyebilirsiniz.

15 yorum:

  1. Canikom,
    bakiyorum da ikimiz son postlarimizda "tropik" takiliyoruz, bende de tropik esintili bir kek var, sana da bir dilim getirdim, insallah begenirsin:))

    Pastan icinde hem kükisin hemde senin ellerine saglik diyorum.

    Selamlar ve kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik bir tarif. Kardeşinizin ellerine sağlık. Afiyet olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kevsercım bos tabagına pastamdan bır dılım koydum gelıyorum hemen:)tesekkurler..
    arzucum cok sagol canım...

    YanıtlaSil
  4. Bu nasıl nefis bir görüntü ya.. Bayıldım. Valla canım çekti..Hemen, hemen yapıcam.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. ımm nefis görünüyor kardeşinin ellerine sağlık sizlerede afiyetler olsun:)))

    YanıtlaSil
  6. sevgi cok tesekkurler,emın ol cok hafıf ve lezetlı:)
    esmacım tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  7. canım kardeşim arkadaşım dua kardeşim.seni seviyorum ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  8. Canım kardeşinin ellerine sağlık...
    Seviyorum böyle aromatik lezzetleri...

    YanıtlaSil
  9. canim cok lezzetli oldugu kesin ellerine saglikk...

    YanıtlaSil
  10. harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir tarif canım.kardeşinin ellerine sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Ohh ne güzel serin serin çok lezzetli bir pasta olmuş,kardeşinin ellerine sağlık...

    Sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  13. Canım kardeşinin ellerine sağlık:)harika bir pasta olmuş.Kendine iyi bak öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. Canim ellerine sagik nefis görünüyor Tek kelime harikalar yaratmissin Pastan bu hafta gördüyüm pastalarin en iyisi canim tekrar ellerine saglik

    YanıtlaSil
  15. anaksimona; nam-ı değer kukiş :)Cumartesi, Ekim 31, 2009 11:49:00 ÖS

    Ben yaptımmm ben yaptımmmmm :P Oktay ustayı seviyorum yaa muhallebisi pişmeyen yormayan muhteşem pratik ve tropik meyvalara takılmazsanız çokta ekonomik bir pasta :) Hafifliği de cabası! Makinamın deklanjörüne sağlık :D ve düğmeye basan düğme bay ablama :)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)