Perşembe, Temmuz 09, 2009

ASKER MİSKET KÖFTELER


Canım arkadaşımla konuşurken,oğlumun yemek seçiciliğinden ve bir öğün yediği bir yemeği diğer öğün yemediğinden yakındım.O da bana köfteyi yoğur az yağda kızartırsın,çocuklar bayılır dedi..Daha evvelden niye akıl edemedim diye kızdım durdum kendime.
Aynı gün Sevgili Müjde'de gördüm misket köfteleri ve hemen yaptım yayınlaması da bugüne kaldı.Sonuçta oğlum beğendi,benim de sık sık yaptığım tarifler arasına girdi diyebilirim.Ben kızarma yağını az kullanıyorum yarım bardak kadar,tavayı çevirerek kızartıyorum,bol yağa atmaktansa bu şekilde hem daha az yağlı oluyor ve gayet güzel kızarıyor.Fikir için canım arkadaşıma ve tarif için Müjde'ye çok eşekkürler:):):):)
Arkadaşlar sayfalarınıza uğradığımda ''internet expleror bu sayfayı açamıyor diye bir yazıyla karşılaşıyorum ve sayfa kapanıyor'' ben gerı tıklayarak tekrar acıyorum sayfayım ama bu sorun yuzunden yorumlarımda gecikiyor.Sizdede bu sorun yaşanıyormu acaba?

Asker Misket Köfteler;
Malzemeler;
  • yarım kilo yağsız kıyma
  • 1 adet rende soğan
  • 1 dilim bayat ekmek içi ~ben yarım bardak galeta unu kullandım
  • yarım deme maydanoz
  • taze çekilmiş karabiber,tuz,kimyon
  • yarım su bardağı sıvıyağ
Yapılışı;
  1. soğan rendelenir,maydanoz kıyılır,kıyma ve baharatlarla beraber yoğrulur.
  2. minik misket şeklinde köfteler yapılır.
  3. az kızmış yağda çevrilerek kızartılır.
  4. kağıt havluya alınıp kürdan takılır ve pilavla servis yapılır.




9 yorum:

  1. Çocukken ben de anneciğimi çok uğraşırırdım ve anneciğim de bana bu misket köftelerden yapardı... Canım ellerine sağlık... Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Immm nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Afiyet olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canım süper gözüküyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım. bu köfteler makarna ve kaşarla da süpper oluyor:-) oğluşuna afiyetler olsun.

    benim de uzun zamandır sitem açılmıyordu, tüm eklentileri sildim şimdi bir sorunum yok.sanırım başka sitelerden aldığımız bağlantılar sebep oluyor.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ben de aynı sorunu yaşıyorum bir çok blogda. Sanırım blogspottan kaynaklanan bir sorun bu. Misket köfteleri ben de çok severim çocukların da favori yiyeceği olması çok normal :) ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bu köfteler bana nice
    nice anıları hatırlatıyor salihacığım..
    ellerine sağşık.. çok severiz..

    uyarına katılıyorum.
    yaklaşık 1 aydır böyle..
    açılmıyor yazamıyorum çoğu bloğa :(((

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım.Çok şirin olmuşlar.Beğendiğine sevindim.:))
    Ben de aynı sorunu yaşıyorum.Epeydir çoğu site açılmıyor.Galiba blogger'ı terk etmenin zamanı geldi.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ımm köfteee
    sanki kokusu taa buralara geldi nasılda canım çekti şimdi:))
    ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık.. oğluşuna afiyet olsun..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)