Salı, Haziran 23, 2009

MAKARNA PİZZASI


Gezmekten yorulmuş bir şekilde eve girince, pratik ne yapabilirim düşüncesiyle mutfağa girdim.Mehmet hikmetin de yemek yememek için direndiği bir gündü.Makarna ve pizzayı çok seven ev ahalisi ''makarna pizzasına''da bayıldılar.Yanında da çorba,mmmmm daha ne olsun:)))))Pratik sabah pizzasından sonra makarna pizzamızda klasiklerimiz arasına girdi.
Makarna pizzasını ; Ye #46'ya ev sahibeliği yapan Yeşilkivi'ye yolluyorum ve kolaylıklar diliyorum.


Makarna Pizzası;

Malzemeler;

Makarna için;
  • 1 paket makarna;burgu,kelebek,spagetti
  • 2 y.k zeytinyağ
  • 1 lt su
Pizza sosuiçin;
  • 5 adet domates
  • 2 diş sarımsak
  • salam,sosis,sucuk
  • yarım su bardağı dilimlenmiş zeytin
  • yarım su bardağı kaşar
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı süt

Yapılışı;
  1. makarnayı sıvıyağ ve tuzla kaynattığınız suda haşlayın ve süzün.
  2. domatesleri yıkayın ve rendeleyin.
  3. salam,sosis,sucuğu dilimleyin.
  4. yumurtaları biraz çırpın,sütü ekleyin yine çırpın ve makarnayı bir kaseye alın, sütlü karışımı ekleyin ve karıştırın.Pişireceğiniz kaba makarnalı karışımı ekleyin.
  5. üzerine rendelediğiniz domatesi yayın.Hazırladığınız malzemeleri yayın en üstünede kaşar serpin.
  6. ısıtılmış 200 derecede 20 dk.pişirin.
  7. afiyet olsun:)

20 yorum:

  1. nefis görünüyor.ellerine emeğine sağlık canım sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık tontoş ben bunu yapsam salçalı su kullanırsdım sanırım üşenirimya ben domatis rendelemeye:))

    YanıtlaSil
  3. canım, ne kadar güzel ve yaratıcı bir tarif bu! çok da pratik. ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık hem pratik hem besleyici olmuş

    YanıtlaSil
  5. süpersin hiç düşünmemiştim böyle bir pizzayı
    en kısa zamanda yapıcam sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. gerçek pizzaya göre daha az zahmetli.
    Değişik ve çok yaratıcı olmuş
    Tebrikler
    sevgiler
    http://www.lezzetibol.com

    YanıtlaSil
  7. Canım benim harika görünüyor ellerine sağlık koca
    man öpüyorum şimdiden hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım çok pratik ve farklı ama lezzetli bir yemek:))

    YanıtlaSil
  9. oyyyyyyyyyy oyyyyyyyyyy gel de ye beniii diyen bir lezzet.afiyetler olsun canım...

    YanıtlaSil
  10. hos bir fikir, hem pratik hem de begenilmesi garanti. eline saglik.
    Iffet

    YanıtlaSil
  11. mmm çok leziz görünüyor ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. bilgisayar mağduru olduğum şu günlerde epeyce bi tarif kaçırmışım hepside birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor makarna pizzasıda akıllıca olmuş ellerine sağlık:)
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Hayırlı handiller.Allah cc tekrarına erdirsin inşallah.
    Pizza hem pratik hemde görüntüsü çok güzel ellerine sağlık.Epeydir yapmıyorum piza akşama denemek gerek.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  14. Salihacığım ellerine sağlık,Kandilinide kutlar sana ve tüm İslam alemine hayırlara vesile olması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  15. Salihacım çok güzel bir tarif olmuş,ellerine sağlık...
    Hayırlı Kandiller..

    Kocaman Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı kandiller arkadaşım,ohhh ne güzel görünüyor makarna pizzan eline sağlık :)
    hem pratik hem lezzetli şeyler tam bu havalara göre oluyor canım...

    YanıtlaSil
  17. öncelikle kandiliniz mübarek olsun,hayırlı kandiller.

    tarih nefis gözüküyor,denyeceğim inşallah,sağolun.

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşcım ellerine sağlık.
    çok sevgiler.
    hayırlı kandiller...
    arıycaktım çok geç oldu.aradım say.
    öperim....

    YanıtlaSil
  19. Gecenin güzel yüzü yüreğine dokunsun, kabuslar senden uzakta, melekler başucunda olsun, güneş öyle bir gecede doğsun ki Duaların kabul, kandilin mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  20. üper görünüyor ah diyette olmayacaktım da şimdi :))))..ayrıca güzel yorumun için teşekkür ederim ...bu aralar sayfamla çok ilgilenemiyorum ama haklısın ilerde bazı şeyleri aşamalı olarakta fotoğraflamaya çalışırım

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)