Salı, Haziran 26, 2007

DOMATESLİ,ZEYTİNLİ PİZZA




Domatesin girdiği her şey harikalaşıyor.Bu tarifi Sevgili Arkadaşım,denizsefası(sema)’da görmüştüm ve o günden beri çeşitli versiyonlarını defalarca denedim.Fırın açmak istemezseniz veyahut sabah sabah üşengeçliğiniz üzerinizdeyse bu tarif çok işinize yarıyacak.Teşekkürler Sema’cım!

Bu sıralar zor günler geçiriyorum benden dualarınızı eksik etmeyin olurmu?...


Malzemeler; · 1 yumurta


1. malzeme yoğurulur
2. tava sıvıyağlanır
3. hamur el yardımıyla tavaya yayılır
4. malzemeler dizilir ve üstü kapatılıp,kısık ateşte 15 dk. Pişirilir.

· 1 kahve fincanı yoğurt
· 3 kahve fincanı un
· 1 çay kaşığı kabartma tozu
· Tuz

Üst malzemesi;

· 3 yuvarlak kesilmiş domates
· Rende kaşar
· Yarım su bardağı dilimlenmiş zeytin
· Kekik,fesleğen

Yapılışı;

1 yorum:

  1. bence çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    yeni blogunu gezmeye çıkınca adımı gördüm, nasıl sevindim anlatamam. deneyip beğenmene sevindim canım.

    görüşmek üzere

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)