Çarşamba, Mayıs 13, 2009

TAMEK VE HEDİYELER........

İki gündür yoğunum,kardeşimle gezmekle meşgulüz:D.Bugün bize Sevgili anneciğim de katıldı ve unutamayacağımız saatler yaşadık,sohbetler ettik,çok güzeldi çookkkk....

Güzel bir şey daha vardı;Şimdiye kadar birçok firmadan,kahvaltı-brunch,ürün tanıtımı olmak üzere davet aldım ve hala da alıyorum,her ne kadar çocuğum ve okulum dolayısıyla katılamasam da buradan tekrar davetiye yollayan herkese çook teşekkür ediyorum.

Oğlumun her alışverişte market raflarında görüp istediği bugs bunny karakterli meyve suyununda içinde bulunduğu hediye sepeti kapıma kadar geldi...Kırmızı kalbe iliştirilmiş bir mektup ve Tamekle ilgili bilgiler...kırmızı kalb çoookk güzel ince bir davranış,:))

Meyve suyumu evde yapamadığım zamanlarda tercih ettiğim birkaç marka arasında olan TAMEK'e hem kaliteli ürünleri hemde inceliğinden dolayı teşekkür ediyorum.Şuan aklıma ilk gelen şey ; Hediye sepetimdeki enfes meyva sularıyla leziz pelteler,kekler,muhallebi ve pudingler yapılabilir,neden olmasın?:)))))

TAMEK'in sayfasına bakıp, inceleyebilirsiniz....üstelik çocuklar için interaktif çok güzel bir oyunu var vee hediyeleride:):):)


11 yorum:

  1. çok sevindim sizin adınıza..sevgiler canım benim...

    YanıtlaSil
  2. vanilyalı pudingi meyve sularıyla kulanıp meyveli puding yapabiliyornunuz :)))

    YanıtlaSil
  3. Afiyet şeker olsun Saliha'cığım...



    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. arkadaslar hepınıze tesekkur edıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. canım afiyet olsun size..insan nasılda seviniyor dimi
    benim de sepetim yolda mail atmışlar.

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun canım.çok ince bir davranış.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Anne ve çocuklarla geçen her zaman güzelddir hediyenide güle güle ye afiyet bal şeker olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ne güzel sepet olmuş. sağlıkla yiyin. sevgiler

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)