Çarşamba, Mayıs 20, 2009

BAHAR KAHVALTISI~2009



Geçtiğimiz hafta ortası kardeşimle bol bol sohbet edip yeni mekan keşfine çıktık:) Çarşamba günüyse Annem kahvaltıda bize katıldı.Yine çok güzel bir gün geçirdik.Yol uzaklığını göz önünde bulundurup önce samimi sade bir kahvaltı,ikindi de ise çay sofrası kurduk.
Sofranın halini görüyor musunuz?Sizin çocuğunuzun da düzenli şeylere gıcığı var mı?Anneannesinin gelmesi gecikince ortalık tarumar oldu:)ne zaman düzgün bir sofra resmi çekicem acaba?:)




Taze nane,dereotunu bu şekilde kullanıyorum.Gerektiğinde üzerinden yapraklarını alıp, yıkayıp kullanıyorum.Sofraya,odaya çok güzel bir rayiha veriyor.




Her market alışverişinde peçeteleri oğlum seçiyor:)denizi ve gemileri çoook seviyor.









Yıldız Böreği, bu sefer kıymalı,patatesli harçla yaptım.Tek kusur üzerine susam veya çörekotu serpmemiş olmam,unutmuşum :( ama herzamanki gibi tadıyla beni gururlandırdı.




Rus mu?İtalyanmı?yoksa Amerikan Salatası mı?Kardeşimle karar veremedik,ama çok lezzetliydi:)Tarife gelince,hazır garnitür,yoğurt,mayonez ve tuz.Hepsi karıştırılır,biraz da sarımsak eklenir.






Çerkez tavuğumuz!Biranda aklımıza geldi ve tavuk göğsü haşlandı,ceviz kırıldı,sarımsak,tuz..Kukiş, galiba biz yoğurt koymakla yanlış yaptık,bence farkettiğimiz eksiklik buydu..birde bayat ekmek :DDDDDDDDD çok alemiz çoookkkk:D






NESCAFELİ KEK;



BİNBİRÇEŞNİ NOT; Bundan böyle hakaret içeren ve polemiğe açık yorumları yayınlamayıp sileceğim,lütfen terbiye ve görgü kuralları çerçevesinde yorumlar yazalım...

14 yorum:

  1. Canım ellerinize sağlık... Yine döktürmüşsün maşallah... Ben de sizlerle olmayı özledim ama biliyorsun sınavlarım var... Yarısı gitti yarısı kaldı durumlarındayım... Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. SALİHACIĞIM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR KAHVALTI SOFRASI.TEK KELİMEYLE SÜPER !......

    YanıtlaSil
  3. Ohh işte en çok sevdiğim görüntü, bir kahvaltı sofrası. Ayrıca hiç de dağınık değil, gayet şık işte, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık. herşey harika gözüküyor.
    her zaman sağlıkla ve ağız tadıyla oturun bu sofralara.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kahvalti sofrasi cok hos gercekten ama benim dikkatimi daha cok masa ortusu cekti. Ne kadar hos oyle.
    Iffet

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar
    Kahvalti masaniz ne kadar zengin oyle,hepsi cok lezzetli gorunuyor.Ellerinize saglik.
    Ayrica suyun icindeki naneler ne hos fikir..Bende herzaman aldigimda genelde yarisi kuruduklari icin cope gidiyor.Suyun icine koyulacak bundan sonra, tesekkurler..
    Sevgilerimle, hoscakalin..

    YanıtlaSil
  7. Canımmm harika bir masa hazırlamışsın ellerine sağ
    lık kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bence her şey nefis olmuş,görüntü süper... Ellerine sağlık..
    Ben hiç sofra fotoğrafı çekemiyorum,benim iki yaramazı sofradan uzak tutamıyorum,masa örtüsü bile sağa sola kayıyor :))

    YanıtlaSil
  9. salihacığım sondan başlayayım ben;zaten neden yayınlayacaksın ki allah aşkına o saçma sapan yorumları.benim eski bloğuma da bu tür yorumlar geliyodu yorum kısmanı kapattım.saçma anlamsız gıcık yorum gelince hemmen siliyorum.
    gelelim şu çocukların düzen gıcıklığına.aynen aynen.ben de her dk ortalık topluyorum masa siliyorum.
    kahvaltı en sevdiğim öğün(bir tek kahvaltıda istediğim kadar yiyebiliyorum.)sen de şahane bir sofra kurmuşsun.tek tek inceledim.ellerine kollarına sağlık.afiyet bal şeker olsun bitanem..

    YanıtlaSil
  10. fundacım,yorum konusunda sana katılıyorum canım,desteğin için çok tesekk..çok saol:)
    pelincim sorma bende ıste bu kadar oluyor:(,
    derya,
    banu,
    tesekkurler..,
    ıffetcım sagol canım,örtü adanadan geldi:)
    sevgi amin dıyorum:D,
    limonlu kekim tesekkurler,ne kadar nazıksın:),
    gulızarcım sagol,
    ayselcim basarın ıcın dua edıyorum hep canım..

    YanıtlaSil
  11. sofra mükemmel,ellerine sağlık ne kadar özenilmiş,nanelerin kokusu buraya geldi sanki:)

    YanıtlaSil
  12. Oğlunla kesin çok iyi anlaşacağız!
    seçimleri tam bana göre hep sevsin inşAllah ah erkek olsaydım kesin denizci olurdum yaa:)
    destekçisiyim senin bahriyelinin:)

    YanıtlaSil
  13. salihacım hepsi süper olmuş.ah bilmezmiyim benimde sık başıma gelir sen özene özene hazırlarsın masanmı arkanı bi dönersin masa ters köşe olmuş minik canavarlarımızın canı sağolsun:))) ama bana hiiiç dağınık gelmedi sofranız harik OLMUŞ sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. BEN TÜLİN CANIM MERHABALAR!!!ZİYARETİME GELMİŞTİN BENDE SANA GELDİM NE GÜZEL BİR BLOG BÖYLE HERŞEY MÜKEMMEL ELLERİNE SAĞLIK...KAHVALTI SOFRASINA OTURDUM BİLE BİR KUŞ SÜTÜ EKSİK KURU ÜZÜM VARDIR SANIYORUM....SEVGİLER!!!!

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)