Çarşamba, Haziran 18, 2008

YAZ SALATASI


Yaz günlerinde,güzel bir sofrada enfes yemekler eşliğinde veya canımız bir şey yemek istemediğinde bu yaz salatası ne güzel gider değil mi?
2-3 domates,1-2 tane yeşil biber,salatalık,soğan üzerine zeytinyağı şöyleee bir gezdiririz..heee biraz da limon;ekşi olsun ama değil mi?..yemede yanında yat olur:) Bu gün canım hiç yemek yapmak istemiyor ben iyisimi bolcaaaa yaz salatası yapıp günümü oğluma ayırayım.
uzuuun bir aradan sonra cuma günü annemler evime gelecek,aklım da bir sürü fikirler uçuşuyor ama hala karar aşamasındayım,menümü de düşünmüş olurum:)
HANİMİŞ;madem bu benim günlüğüm bugünde içimden geçenleri yazayım:)

6 yorum:

  1. Yaz aylarnın vazgeçilmez salatası,bizim de sofralarımızı süslüyor sıksık.Zaten ya karpuz ğeynir ya da böyle bir salata yaz için en ideali :)


    Selamlar...

    YanıtlaSil
  2. EVET OYACIM,KARPUZU VE PEYNIRI UNUTMUSUM:)BAK HARIKA GIDER ONLARLA SALATA...
    SEVGI VE MUHABBETLERIMLE

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olur yazın salata.Hoş ben yaz kış severim ama olsun:)))

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik canim hersey hersey cok cok cok güzel hayirli günler diliyorum öpüldün caniminici
    www.karabiberinmutfagi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık bu sıcakta salata peynir ve karpuz ........ baskada bişeye gerek yok . öpüldünüz.....

    YanıtlaSil
  6. canım benim ellerine sağlık....
    buı sıcak günlerde en iyisi....... çooook öptüm.hatice ablan.....

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)