Cuma, Şubat 01, 2008

TATLILARIMIZA DEVAM....2.BÖLÜM TARİFLER


Tariflerimize devam ediyoruz…neler var neler..resimlere tıklayarak sayfalara gidip,bu enfes tatlıların tariflerine ulaşabilirsiniz;




18)Keyifli mutfak/Tuğba;



19)Bizim fotolardan Aslı Kaya/nokul;





20)Ezginin mutfağı/şekerpare;

21)Eya's cookıes-Zehra/kabaklı sarma;





22)Mutlulukmutfakta gizlidir burçak/künefe;







23)Beceriksizgelin-nesrin/kuymak;





24)Hayatın tatları Zerrin/





25)Kibeleninmutfağı-Banu;binbirçeşni tatlısı;







26)Pembeev'den nisa-tavuk göğsü;





27)Chaplıncafe-burcu/AŞURE VE İRMİK HELVASI;












28)Annemınmutfagı-gulden/zerde;





29)Çerkezkızın'dan Şam tatlısı;gerçektende hafif bir tatlı;









30)Ebruakın/şekerpare;çok çekici gözüküyor ebruuu



31)Alacarte'den neslihan/fındıklıgültatlısı;enteresan bir görünümü var neslihan:)harıka..






32)Hanımiğne-Ayla kalafat/aşure;sayfanın ismine bayıldığımı soylemeden geçemiyeceğim;










33)Muhteremle afıyet'ten muhterem/muhallebili kadayıf;








34)Cafegusto'dan Serpil arkadaşım/karamelli su muhallebisi;






35)Pastacıpapatya ilkay geleneksel ve diyet bir tatlıyla katılmış;İncir uyutması sihirli muhallebi;teşekkürler canım;






eveeetttt bana müsade bir masamda çizimlerim diğer masamdada ders kitaplarım beni bekliyor..bu gecede cok uzun olacak besbelli:(


etkinliğe katılan arkadaşlarımın hepsine canu gönülden sevgilerimi yoluyorum...takriben bir 30 tarif daha var,3.kısım tarifler yarına inş..

dipnot: 26.ve 30 tarıflerı düzelltim bılgınıze...sevgıler...










9 yorum:

  1. su an 3 numarali tatli tarifi de cailmiyor (sekerpare tarifi ) ayy sinir oldum Saliha , lutfen bir cozum bekliyorum.
    Banu

    YanıtlaSil
  2. Ellerine, gozlerine, parmaklarina saglik. Her sey cok guzel gorunuyor. Bu defa sira ben de. Bakalim ben de senin gibi guzel becerebilecek miymi bu isi. Kalan tarifler icin de kolayliklar diliyorum. Gorusmek uzere..

    YanıtlaSil
  3. Salihacim harika görünüyor tüm lezzetler.O kadar isinin icinde cok güzel yapmisin canim ellerine daglik.Güzel tarifleriyle katilan tüm arkadaslarinda ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  4. banu,ılgılı tarıfın yazısını okusaydın sinir olmazdın..bıraz dıkkat lutfen....

    mınık kus tesekkurler sozlerın ıcın,neden olmasın emınım sen benden daha ıyı yaparsın kesınlıkle........sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  5. yaren canım sende sagol..bana okadar destek oldunkı sankı uzun yıllar aerkadasmısız gıbı:))ıns..oylede olacagız uzuuunnn yıllar arkadaslık ypacagız:)sevgılerımle

    YanıtlaSil
  6. ellerıne saglık canım hersey harıka gorunuyor. sevgıler..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık uğraştığına değmiş!
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. slm,
    ilgili tarifin yazisi demek istediginiz nedir? Cok naziksiniz .
    Tsk. Banu

    YanıtlaSil
  9. SEVGILI ARKADASLAR
    DÜN AKSAM DAN ITIBAREN DEFNE-YAPRAGI OLAN ISMIMI DEGISTIRDIM. ÖGRENDIMKI AYNI ISIMDEN BIR BASKA YEMEK SAYFASI VAR.KIMSENIN EMEGINE HAKSIZLIK VE SAYGISIZLIK OLMAMASI ICIN BÖYLE OLMASI GEREKIYORDU. ARTIK SITEMIN YENI ISMI http://www.emineninemekleri.blogspot.com/
    ARTIK BU ISIM ALTINDA GÜZEL YORUMLAR VE TARIFLERLE BULUSMAK DILEGIYLE ARKADASLAR.


    SEVGILERIMLE
    EMINE
    http://www.emineninemekleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)