Cumartesi, Şubat 02, 2008

GELENEKSEL TATLILAR ETKINLIĞİ-BÖLÜM 3!!!

veeeee sona geldik yavaş yavaş;3.bölüm tatlılar geliiiyyyooooorrrrrrrrrrr,üzerlerine tıklamayı unutmayıııınnn...muhakkak arşivinizde olması gereken size göre bir tarif vardır:)



36)Ayşe yaman/kolay baklava..ayse beni kırmadığın için çookkkkk teşekkürler....





37)Ziyafetsofrası-banu;Damla sakızlı Aşure;










38)Meyve sepeti-fatmabetül/AŞURE;











39)MELİSOTU-ELİFNESLİHAN/ANTEPFISTIĞI TATLISI;





40)LİMONLU KEK-NEVA-ZIRVA;ÇOK ENTERASAN İSMİ VAR NEVA:)




41)CEVVERİNMUTFAĞI-CEVVER/İZMİR'İN LOKMASI;mmmmmm enfes cevver:)






42)YEMEKLİK-HATİCE/ŞAHZADE TATLISI;





43)CAFESARDUNYA-NİLAY/şanlıurfa mutfağın'dan ŞILLIK;buda enterans bır tatlımız:)




44)TATLIDİYAR-BİLUN/REVANİ;







45)UZAKKÖŞE-ALEV/AKŞEHİRTATLISI;






46)AYŞENİN MUTFAĞI/AŞURE;






47)MUFAKHAVLUSU-AYSE/SAHRAP'INLORTATLISI;




48)BÖRÜLCEDEN-FIRIN SÜTLAÇ;



49)UGURBÖCEĞİMLEAFİYETTE/SÜTLAÇ;




50)INTHEKITCHEN-ZEYNEP/LOKMA;VE DİĞER BLOĞU HOBİLERİM/UNHELVASI;







51)NES-CAFE;NESLIHAN;SÜTLÜAŞ;BLOG İSMİNE BAYILDIM NESLIHAN



52)TURKLOKUMU-AYBİKE;KALBURABASTI ;


53)EVDEMİSİNİZ-UMRAN/TULUMBA TATLISI;




54)BİRANNENİNGÜNLÜĞÜ-NURGÜL/SÜTLÜİNCİRUYUTMASI;



55)SANİYESULTAN/UNHELVASI;



56)TUGBADÖNMEZCAGLAR/KÜNEFE;







57)ANTEPLEZZETLERİ-FULYA/KÜNEFE;





58)ELİFİN TARİFLERİ/AŞURE;




59)MMMMLEZİZ-GÜL/KAVUT(ÇOK GUZEL VE ENTERESAN BIR TARIF TAMAMEN YORESEL TESEKKURLER GUL HANIM);





60)SERAP'IN GÜNLÜĞÜ-SERAP/TIK TIK HELVA;




61)TADINADOYAMADIM-DİLEK/SARMAKADAYIF;



62)EMEL'İNMUTFAĞI-EMEL/İRMİKHELVASI;



DEVAMI YARINA OLSUN OLUR MU?OĞLUM KUCAĞIMDA ANCAK BU KADAR YAPABİLDİM...HERHANGI BIR AKSILIK VARSA BENI HABERDAR EDIN.....SEVGILER...4..KISIM YARINA:)))


10 yorum:

  1. saliha'cigim daha yeni oldugum icin olacak göndermeyi beceremedim galiba,resim icin tesekkur ediyorum.
    http://serapuzun.blogspot.com'dan bana ulasabilirler.
    selamlarimla.

    YanıtlaSil
  2. Salihacigim,
    Harika bir dokuman oldu bu. Butun katilimcilar nefis lezzetler sunmuslar. Hepsi birbirinden istah acici gorunuyor. Herkesi tebrik ediyorum.
    Cok tesekkurler emeklerin icin.
    Sevgiler,
    Nurgul

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım ellerine sağlık çok güzel olmuş fakat keşke adreslerin üstüne tıklayınca resmin sahibi site açılsaydı daha iyi olurdu daha rahat ulaşılırdı diye düşünüyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Saliha cok tesekkurler yorumun ve destegin icin. Soracagim seyler olursa ilk sana gelirim o zaman :)
    Bu arada ne kadar cok tarif gelmis super. Ellerine saglik sen de bayagi ugrasmissin.

    YanıtlaSil
  5. salihacığım, eline emeğine sağlık.
    geçen hafta izinliydim, evde internet olmadığı için işyerinden takip ediyorum sizleri..
    benim tarifim daha yayınlanmamış, 4. bölümü merakla bekliyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. açıkçası klaik tatlılar dedik ama çok çok değişik tatlarla karşılaştık.
    arkadaşların ve senin ellerine sağlık,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. BIRANNE SAGOL CANIM...
    SERAP EKLEDIM GUZELIM..
    TUGBA RESIMLERE TIKLARSAN ULASILIYOR ZATEN CANIM:)
    KUSUM SAGOL HERZAMAN YANINDAYIM:9
    SEMA EKLEDIM BUGUN CNIM:)
    MUTFAKHAVLUSU EVET NELER VAR NELER:))
    HERKESE SEVGILER..

    YanıtlaSil
  8. Saliham, tam tatlı şöleni oldu vallahii:))) Sende yoruldun bu arada:)
    Öptüm seni canımcım...

    YanıtlaSil
  9. tarifler gözümün önünde resmi geçit yaptılar çok güzeller canım çekti valla...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık...daha çok yeniyim ama benim sitemede beklerim...

    eceminsihirlisepeti.blogspot.com

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)