Pazartesi, Şubat 04, 2008

GELENEKSEL TATLILARIMIZ,TARİF YAYINLARI 4.BÖLÜM



63)MAKSATMUHABBET-PINAR/NEVZİNE;






64)KIZILCIKŞURUBU-SENEM/ZERDE;




65)ÇAPANKIZIYIM-UMRAN/ASİDE



66)BAHARÇİÇEĞİ_ÖZNUR/FİNCAN KADAYIF;




67)SEDA'NINGÜNLÜĞÜ-SEDA/ISLAK KEK;



66)KARAMELAM-GÜZİN/MERZSİFON İRMİĞİ İLE HELVA;



69)MUTFAKDOKTORU/KARAKUŞTATLISI;

SEVGILI DOKTORUM COK NAZIKSIN...TATLINI COK GUZEL ANLATMISSIN:))




70)ÖZGÜLÜN TARİFLERİ/PEYNİRLİ MUFFİNLER---ANANASLİ PASTA ;






71)YEŞİMİNSOFRASI/TIRTILBAKLAVA;


72)SİBEL'İNTARİFDEFTERİ/İRMİKHELVASI;



73)ANNEPERİ-ÜMMÜGÜLSÜM/BAKLAVA;



74)DENIZSEFASI_SEMA/HAMUR TATLISI (imleytütet)


75)CUMARTESİMUTFAĞI-TOLUNAY;GÜLLAÇ VE BAKLAVA;





76)CİNCİNSFİKİRLİ_BANU/TÜRKKAHVELİ TART;
77)YENİTADLAR_NURCAN/KREMŞANTİLİ,LİMONLU KEK;NURCANCIM,GERCEKTENDE SİTENE ULAŞAMIYORUM..ULAŞSAMDA TARİFLER AÇILMIYOR.YOKSA NEDEN YAYINLAMIYAYIM..KEK USTASI NURCANCIM BENIM,ÖZÜR DİLİYOR VE TARİFİNİ EKLİYORUM..EKLEYEBİLMEK İÇİN TAM YARIM SAAT UĞRAŞTIM AMA DEĞDİ:)) SEVGİLERİMLE....


















EVLADIMIN OLDUĞU ZAMANA KADAR, HASTALIKLA HİÇ TANIŞMAMIŞ OLAN,HATTA GRİP BİLE OLMAMIŞ,VÜCUDUM SON İKİ HAFTADIR HASTALIPA YENİLİP,YATMAMAKTA DİRENİYOR...






ARTIK YATMA VAKTİ GELDİ...YATTIĞIM YERDEN YAZIYORUM..EĞER BİRYERDE BİR YANLIŞLIK YAPMIŞ İSEM NE OLUR KUSURUMA BAKMAYIN VE BANA HATIRLATIN OLUR MU?TARİFLERİNİ EKLEMEDİKLERİM BANA TEKRAR DÖNERLERSE SEVİNİRİM....






SEVGİLERİMLEE

22 yorum:

  1. gecmis olsun canim
    acil sifalar dilerim

    benim tarif yok:((
    EKLERSEN SEVINIRIM

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. Saliha'cım çok geçmiş olsun. Bu halinle çok güzel bir sunum hazırlamışsın. Sana tez zamanda şifalar diliyorum.
    Sevgiler
    Seda

    YanıtlaSil
  3. yenıtadlar cok özur dılerım...hemen eklıyorum...
    seda canım cok tesekkurler cok nazıksın:))

    YanıtlaSil
  4. yenıtadlar arkadasım,tam 1saattır ugrasıyorum ama sayfan acılmıyor canım....yıne denıcem acıldıgı an eklıcem tarıfını:(( sevgılerımle

    YanıtlaSil
  5. Saliha'cığım çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin canım...
    bu halinle bile ne güzel hazırlamışsın, güzel bir arşiv oldu, ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Salihacım,
    Çok geçmiş olsun..Etkinlik herşeyiyle çok güzel oldu. Ellerine sağlık canım..
    Acil şifalar dilerim..
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  7. Salihacığım, öncelikle çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim sana, hasta hasta çok güzel bir arşiv oluşturdun bizlere, eline sağlık.
    Ufak bir yanlışlığı da bildireyim istedim, benim tarifimin üzerine tıklayınca bir önceki tarif sahibinin blogu açılıyor, sanıyorum link verirken bir dalgınlık olmuş, düzeltirsen sevinirim. Tekrar geçmiş olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Salihacığım,etkinliğe çok istediğim halde katılamadım.

    Makarnaları dondurucuda saklayabilirmiyiz inan bilmiyorum, hiç denemedim, ben hemen tükettim.Ama iyice kurumasını bekleyip sonra dondurucuda veya kapalı bir kapta saklayabiliriz belki ev yapımı eriştelerde olduğu gibi.Yardımcı olamadığım için üzgünüm.



    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun :(
    Acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  10. Salihacim canimmm cok gecmis olsun ya.O hasta halinle ne kadar da hassas düsünüyorsun.Sana acil sifa diliyorum canim,insa. cabucak kendini toparlarsin.Ne güzel tarifler gelmis yine,herkezlerin tabiki sende ellerine saglik Salihacim.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun,demekki beslenmene dikkat etmiyorsun ve zaten yorgun olan vücudunun direnci zayıflamış.kendine dikkat et cnm.

    YanıtlaSil
  12. yahu nefis olmuş bu etkinlik de, bakmaya doyamıyorum, yalnız benimki ortalarda görünmüyor, ben şaşkını mı atladım acep???Türk kahveli aşureli tart---sevgiler,kolay gelsin...Banu

    YanıtlaSil
  13. Salihacigim gecmis olsun Allah sifalar versin.
    cok guzel hazirlamissin guzel bir sunum olmus ellerine saglik canim.
    sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  14. HATICE TESEKKURLER CANIM,
    TOMBUK SAGOL,
    SIBEL DUZELTTIM CANIM..
    BANU TARIFINI EKLEDIM..
    BUTUN ARKADASLARA TESEKKKURLER EDERIM:))COK FENAYIM UZUN UZUN CEVAP YAZAMADIM KUSURUMA BAKMAYIN EMI:((8

    YanıtlaSil
  15. sen benim tarifi begenmedin onun icin eklemiyorsun....:))
    (anladim ben onu)

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  16. salihacim cok cok tesekkur ederim
    senin sayfanda yer almak beni cok mutlu etti:))

    guzel sozlerin icin de ayrica tesekkurler
    kekler icin inan ozel birsey yapmiyorum yani tek puf noktasi unu mutlaka eleyerek ilave ediyorum
    onun disinda hersey bildiginiz gibi
    baska tariflerde bulusmak dilegile

    tekrar tekrar gecmis olsun
    kendine iyi bak
    bizleri sensiz cok uzun birakma
    sevgilerimi gonderiyorum

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Saliha ;
    ellerine sağlık :) güzel bir sunum yaptın ,yoruldun...çok teşekkür ediyorum evsahipliğin için :)

    YanıtlaSil
  18. Canikom,
    seni de cok yorduk, etkinlik cok güzel gecti, yani bizler disaridan baktigimiz icin bize göre hava hos dimi?

    Tekrar verdigin emeklerine saglik arkadasim ve tekrar tekrar tesekkürü bir borc biliyorum.

    Simdi artik güzelcene bir dinlen, söyle ayaklarini uzat ve biraz simart kendini ayol, yorulduguna degdi ama, minik oglusunda seni biraz üzdüydü o aralar, seni hep cok iyi anladim.

    Sana selamlarimi yolluyorum ve öpüyorum güzel arkadasim..hoscakal..kendine iyi bak veya baktir...

    YanıtlaSil
  19. Saliha'cığım geçmiş olsun rahatsızmışsın. Allah şifalar versin. Hasta hasta bir de ev sahipliği yapmışsın.

    YanıtlaSil
  20. CANIMMM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN... ETKİNLİK DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ... KATILAN HERKESİN ELLERİNE SAĞLIK. SENİNDE EMEĞİNE SAĞLIK... ARTIK DİNLENME ZAMANI... KENDİNE DİKKAT ET SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  21. ne kadar güzel bir etkinlik oldu Saliha...bakmaya doyamıyorum...
    tekrar tekrar teşekkürler sana
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)