Salı, Ağustos 07, 2012

Frambuaz Şerbeti / Ramazan 19. Gün


Oktay usta’ da görünce hemen mutfağa koştumJ çok kolay nefis bir içecek oldu.Bence davet sofralarınız için hatta  kahvaltılarınız da bile çok şık ve leziz bir alternatif olabilir. Ramazan ramazan az laf çok iş ve  muhakkak soğuk içilmeli diyerek hemen tarife geçiyorum;






Malzemeler;

·        400 gr. Frambuaz

·         1 Su Bardağı Toz Şeker

·        1,5 lt. Soğuk Su


Yapılışı;

1.     Frambuazı bir kaba koyarak üzerine şekeri döküyoruz. Şekeri eriyene kadar 10-15 dakika kadar bekletiyoruz.

2.     Beklettikten sonra blendırla eziyoruz. Püre haline gelen karışımın üzerine soğuk suyu döküyoruz.

3.     Bir sürahinin ağzına süzgeç koyuyoruz. Hazırladığımız içeceği süzgeçten geçirerek çekirdeklerini ayırıyoruz.

4.     Şerbeti soğuk olarak servis ediyoruz.

5.     Afiyetler olsun..

10 yorum:

  1. Une boisson très agréable. J'aime beaucoup.
    A bientôt

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende not almıştım ama kısmet ne zaman olur bilemiyorum ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık,arkadaşım.süper olmuş...rengine bayıldım..taza frambuazları nerde buldun..bizim buralarda hiç kalmadı..:((((

    YanıtlaSil
  4. Mmmmm nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Saliham iftarda serin serin harika
    olur ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Salihacığım ellerine sağlık her gün harika tarifler nasıl yetişiyorsun tebrik ederim sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Bende sende okudum simdi, hemen dolaptaki cilekleri alip yapiyorum Salihacigim... ellerine saglik...

    zehra

    YanıtlaSil
  8. Saliha hanım okadar çok yiyecek içecek yayını arasında sizin yayınınızı farkettim facebookta beni bitirdiniz bu sıcak ve ramazan ayında :)) ellerinize sağlık harika bir görünüsü var. Çekiyor beni bildiğiniz gibi değil :) Sevgiler Ayşe (thinkpinkbutikpasta)

    YanıtlaSil
  9. salihacım ne güzel buz gibi bi içecek ... ellerine sağlık...hatice ablan...

    YanıtlaSil
  10. Super olmus canim ellerine saglik
    iftar sofrasinda nede guzel gider buzzzzz gibi:)
    hayirli iftarlar diliyorum Allah kabul etsin.
    sevgiler.

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)