Salı, Aralık 29, 2009

Cumartesi Kahvaltısı



Geçtiğimiz haftasonu kızkardeşim kahvaltıya geldi.İşlerimizden dolayı bir süre görüşememiş iki kardeş olarak,sıcacık çay eşliğinde bol bol sohbet ettik.Çekirdek aile olmamızdan ve aldığımız bazı kararlardan dolayı kahvaltı içeriğini abartmamaya çalıştım.(Aldığımız kararlar derken davet menülerimi hazırlarken,eşime oğluma yaptığım günlük yemek seçilerimde, kararında abartıya kaçmadan bir çorba, bir pilav dahi olsa bunları bile bulamayanları düşünerek hazırlamaya çalışıyorum artık,inşalah bundada ayran gönüllülük yapmam)

Kahvaltı masamızda pek orjinal fikirler yok belki :)) ama ben kahvaltı masası için epey bir kafa yorduğumdan, benim gibi az ama öz ne yapsam diye kara kara düşünenler olur diye ''kahvaltı masamızı''yayınlıyorum.

Kahvaltıda olmazsa olmazım süzme yoğurdum:)ekmeğe sürerek yemeye bayılıyorum.Keskin değişik bir lezzeti var ve bence kahvaltı sofralarına da çok yakışıyor.Resimde belli olmuyor belki ama sade süzmeyi şekilli sıktım:) mesela ince kıyılmış dereotlu,kekikli,rokalı süzmede olabilir :) tavsiye ederim.

Fındık-fıstık-kuru incir,yeni yaptığım ayva reçeli,elma marmeladı ; kayısı ve vişne yazdan tabiiki:)

Mesela eşim tereyağlı balı çok sever bende kahvaltı tabağına bir miktar tereyağ koyar üzerine de bal gezdiririm,inanın kime bu şekilde ikram ettiysem muhakkak dikkatlerini cezbeder ve hoşlarına gider.Pekmez-tahini kim sevmez:)kardeşim yanağını dayar uyur:)cafe fernandonun kulakları çınlasın:)

Var mı ev yapımı ekmek gibisi.. kahvaltıların baştacı....mis mis...

Arşivleme tikli bir blogger olarak:)tarif ve ilgili linkler bir dahaki yazıya:))))


Masadakiler;


Sütlü, Cevizli Ekmek



Hellim,Yumurta,Kaşar Sosis Tabağı






Kaşarlı sosisler




Ayva Reçeli,Vişne Reçeli,Kayısı Marmeladı,Elma Marmeladı...





Hellimli Karışık Pizza

11 yorum:

  1. Rabbim sofrandan bereketi yuvandan huzur ve sağlığı hiç eksık etmesın...
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ellerinize sağlık pek iyi bir cumarteis geçirmemeiştim keşke sizde olsaydım:))

    YanıtlaSil
  3. harika şeyler yapmışsın ama önemli olan sevdiklerinle beraber olmak bence.şimdiden iyi yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. merhabalr kaşrlı sosis tarifini anlatırnmısınız teşekkürler



    gülten

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir kahvaltı masası olmuş..... ellerine sağlık... inanki kahvaltılarını çok özledim ellerine sağlık..... arkadşın dediği gibi sosisli kaşar tarifinide bekliyoruz.. öpt hatice ablan....

    YanıtlaSil
  6. salihacım ellerine saglık hepsi harika olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar arkadaşım öncelikle 2010 yılının sana en başta saglık sonrasında mutluluk ve bol para getirmesini diliyorum ve izninle bir duyurum var

    DAHA ÖNCE YORUM BIRAKMIŞ OLABİLİRİM AMA DAHA FAZLA KİŞİYE ULAŞMAK ADINA BU YORUMUMU YAYINLAMANI RİCA EDİYORUM..
    //////////////////////////
    Becerikli Arkadaşım Merhaba ;
    http://birseninmutfagi.com
    Ve
    http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Tarafından 15 aralık 2009 ve 15 ocak 2010 tarihleri arasında KEK KALIBI KULLANILARAK HAZIRLANAN TARİFLER YARIŞMASI yapılacaktır.
    Hazırlamış olduğumuz tarifleri görselliğine önem vererek yayınlayıp tarifinide sitenizde yayınlamanız şarttır.Kekinizin resmini ve tarifini http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/ sitemizde yayınlanacaktır.
    16 ocak 2010 - 1 subat 2010 tarihleri arasında oylama yapılacaktır.
    1 subat saat 14:00 de birinci açıklanıp hediye olarak SOFT BOWL KEK KALIPLARI gönderilecektir.
    Bu yazıyı okuyan tüm site sahipleri DAVETLİDİR....

    SİTEMDEKİ BANNER KODUMUZUDA SİTENE EKLERSEN SEVİNİRİM…

    YanıtlaSil
  8. Becerikli arkadaşım nefis mamalar hazırlamışsın. Ellerine sağlık. Gözlerimi masandan alamadım. Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın.

    Canım Yeni yılın sana ve ailene sağlık, mutluluk, başarı ve huzur getirmesini diliyorum canım.

    Yeni yılın kutlu olsun

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Bacım bende kahvaltıya geliyorum sana :))))
    ellerine kollarına sağlık,hepsi harika olmuşlar pizzadan bir dilim aldım çayımın yanına afiyet bal şeker olmuş size ohh sefanız olsun...

    YanıtlaSil
  10. Sana katılıyorum çeşit işini abartmamaya özen göstermeliyiz.
    Bizde artık kendimize az yemek yapıyoruz misafir geldiğinde de ölçü olmasına özen gösteriyoruz.
    Çok çok haklısın dediklerinde akşamları bir çorba pilav olsun yada sulu yemek pilav olsun inan mide de rahat oluyor ki zaten yanına salata yoğurt gibi ek gıdalar oluyor daha ne değil mi?
    Bu kahvaltı sofrası neden yayınlanmasın bence sadece bakmak içni biel güzel ama tatmak ayrı bir güzeldir ah ah çok çok severim bende kahvaltıları:)
    İnan pizzaya düşkün dğeilim hele hazırlaır çok kötü!
    Ama seninki çok çok güzle duruyor ağız sulandırtır:)
    ellerine sağlık Allah hep sizleri böyle lezzetlerle mutlu mesut şekilde buluştursun!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Saliha,ben tarif defterinden Sedo sofra harika ellerine sağlık o sofrada olmak vardı:))Bende bloğuma beklerim...Sevgiler
    http://sdurmuslar.blogspot.com/

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)