Cumartesi, Kasım 12, 2011

Erkek Bebek Kurabiyeleri

resim no; bnbrcsn01


Yine bir bayram geçti ve ben burdan bayramınızı kutlayamadım.Bayram tatlımı yaptım ama resimleri çekmiş olmama rağmen işlerden yetiştirip yayımlıyamadım.Geç de olsa Bayramını kutlamak isterim.

Bu resimler Emine hanımın hastane odası için hazırladığım; Hoş geldin bebek kurabiye lotları.İçeriği;Ağlayan ve emzik emen bebek,kundakta bebek,biberon,minik civciv,aslan ayaklar:) .Emine hanım bebeğini Ahmet Berkay'ı sanırım  kucağına almıştır.Buradan anne ve bebeğine saglıklı güzel günler diliyorum..


resim no ;bnbrcsn02



IMG_0258


IMG_0249


IMG_0254



IMG_0252


IMG_0250



IMG_0261

ve sepetimiz...

7 yorum:

  1. Salihacim bu kurabiyeler muthis otesi, ellerin dert görmezsin. Geçmis bayramin kutlu olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. amaa ama bunlarr çokk cicilerr ki...
    ben bunları kıyıpta yiyememm...
    emeğinize sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Ben oynamiyorum,
    sen erkek cocuklari icin yapmisin hani kizlara yok mu? :( Küstüm iste küstüm. :)))
    Ellerine saglik caniiimmm,nasil da ugrasmisin valla sabir isi bunlar Saliham ya.

    Selametle can...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş bayramınız kutlu olsun kurabiyelerde harika olmuş civciv kurabiyelere bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyeler çok cici yaaa bayıldımmm :) Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok cici ama benim favorim uğur böcekleri...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)