Cumartesi, Temmuz 16, 2011

Bitti mi ?.....


Tarif denemediğimden,yemek hazırlayamadığımdan değil bu suskunluğum...Eskisi gibi olmasa da daha pratik tariflere yönelsemde artık yine de yemekler yapılıyor bizde..yeni denenenler tekrar tekrar yapılıp ölçülüyor,testi geçenler tekrar yapılıp resimleri çekiliyor fakatttt tıklanma sayısının azalmasından mıdır? yaz tatilinin araya girmesinde mi? blogların tek tek tatile gitmesinden mi bilemiyorum ama yazı ekleme şevkim yok eskisi gibi...
Önceliklerimin değişmesinden dolayı olmalı ki  dün ilk defa blogu kapatmayı düşündüm...Sonra takip eden okuyucularımı üzmemek adına; ''On İki Ayın Sultanı'' gelene kadar bi mola dedim...Umarım bu mola süresiz bi şekle bürünmez ve ben eski enerjimle buraya dönerim..Sizde beni bırakmaz takip edersiniz değil mi?

sevgilerimle...Saliha Erozan.....

4 yorum:

  1. merhabalar ben sessız bı takıpcınızım tekrar yazmanızı beklıyorum

    YanıtlaSil
  2. aaaaa yapma böyle şeyler deme gülüm
    İnan havadan bende ne site gezesim var nede mutfaga giresim bu çok normal birde tatlım insan yoruluyor azıcık dinlen ramazandan sonra kışın gene bizler burada olacağız ve yeniden ziyaretlere devam edeceğiz
    bak üzme bizi sakın kapama daha senden alıp deneyeceğim çok tarif var en başta domates çorbası :))
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Umarım en kısa zamanda eski şevkinize kavuşursunuz blogculuk zor ama bir o kadarda zevkli tarafları var en azından kendiniz içinde bir şeyler yapıyorusunuz ramazanda görüşmek üzere sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  4. oluyor böyle duygular,
    sanırım taki, 1-2 seneye kadar farklıydı !!
    şimdilerde hiç cazibesi kalmadı bana görede....
    bak 6 ay ÇOK MUTLU MESUT YAŞADIM blog yokken !!
    bu samimi bir itiraf..
    kendi dünyamda, kendi düzenimde inanılmaz keşifler yaptım..
    artık paylaşım yok salihacığım :((((
    zorlada olmaz.
    kimi face sayfalarına takılmış,
    kimi kendi gurubuyla yazışıyor
    vs vs...
    bizler bunca emeğe bedava film oluyoruz ...
    hatta tarifler bir bakıyorsun orda burda, hatta YEMEK DERGİLERİNDE !
    GAZETELERDE !!!
    Hani TELİF !! ???
    Kazanan Onlar, kaybeden ............ EMEK ! :(
    Geldim, döndüm ama çok ıssız buldum..
    tek arzum yeniden gitmek...
    artık hatır matır dinlemem !!
    ...
    Kısacası sana çokk hak veriyorum ÇOK.
    nUnU

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)