Pazartesi, Ağustos 08, 2011

Hoşgeldin Gülmisali'nin Kurabiyeleri





Herkese merhabalar...Bütün okuyucularımın ve blog arkadaşlarımın Ramazanı mübarek olsun...
Pasta yapmayı çok sevdiğimi herkes biliyor yapmaktan daha çok ikram etmeyi sevdiğimi de..Geçen ay annemin doğum günü için şeker hamurundan ''kurdelalı pasta'' yapmıştım.Kurdelalı pastamın şeker hamurlu olmasını yanısıra başka bi özelliği bu defa pandispanyasında farklı bir tarif denemiş olmam,pandispanyadan çok memnun kaldım.O günlerde hemen paylaşacaktım fakat 2-3 kez daha deneyip iyice emin olduktan sonra paylaşmaya karar vermiştim.Ayrıca bu tarif şeker hamuruyla kaplanmayada çok uygun.Pandispanya tarifi gelicek bekleyin :) eminim sizde deneyip beğeneceksiniz.
Pasta tamam da kurabiye hiç denememiştim sadece yıllar evvel arkadaşlarımla bi kurs girişimimiz olmuştu. o kadar:) Meslekten dolayı elimin yatkınlığından merakımda vardı.Haziran ayında sünnet için 45 tane kurabiye hazırlayıp ikram edilip şekli bir yana kurabiyenin tadı da çok beğenilince geçen haftalarda dünyaya gelen gül gibi bir kız için talep geldi.Bende elimdeki malzemelerle bunları yaptım.İlk yaptığımdan olsa gerek şunu mu yapsam bunu mu denesem heyecanıyla çeşit çeşit kurabiye çıktı ortaya.

Benim için önemli olan geri dönüşler.Tadanlar hem şeklini hem de kurabiyelerin tadını çok ama çok beğenmişler..Kurabiye tarifi için Sevgili Yasemin'e çok teşekkürler.Dün yaptığım kişiye özel isim kurabiyelerde çok beğenilmiş özellikle kurabiye tadı :):) tekrar çok teşekkürler Yasemin..

Buradan da Hoşgeldin ''gülmisal''diyor nice hayırlı ömürler diliyorum.Herkese güzel huzurlu günler...


2 yorum:

  1. ÇOK CCİŞ KURBİŞLER YAPANLARIN ELLERİNE SAĞLIK DİYORUM.

    YanıtlaSil
  2. Bebek kurabiyelerin çok güzel olmuş canım...Bitti mi? derken yeni başlangıçlar yolundasın sanırım hayırlı olsun...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)