Pazar, Haziran 05, 2011

Domatesli Sucuk

DSC_0176


Sucuğun en sevdiğim hali...Bayılıyorum da ayılamıyorum...Sucukla arası olmayan ben, bir oturuşta ekmeğimi bana bana bütün bi tavayı bitirebilirim :))....
İlk kardeşimde gördüm hatta ilk yapıp sofraya getirdiğinde; kukiş bu ne? dedim.Abla, bi ye bak dedi...Allahım yok böyle bi lezzet...İşte o gün bu gündür sık sık yaparım...
Bilenlere ufak bi hatırlatma,bilmiyenlereyse güzel,leziz bi kahvaltı alternatifi...
Bununda tarifi olmaz aslında ama usuldendir biz yazalım :)))))

Malzemeler;
  • Yarım Kangal Sucuk
  • 4-5 Adet Orta Boy Domates
  • 1 Tatlı kaşığı Tereyağı+2 Yemek Kaşığı Sıvıyağ
Yapılışı;
  1. Sucukları dilimleyin ve yağlarla birlikte tavaya alıp arkalı önlü kızartın.
  2. Domatesleri küp küp kesin ve sucuklara ilave edin.
  3. Domatesler eriyip suyunu salana kadar 1-2 taşım pişirin.


6 yorum:

  1. 1 ay sonra eve gidiyorum gider gitmez spagettiden sonra yapacağım ilk yiyeceklerden biri de bu olsun.

    Yurt ortamında olmak zor iş:)

    sevgilerimle

    p.

    YanıtlaSil
  2. Sucugu bu sekilde hiç tuketmedim, aklimda bulunsun, ellerine saglik Salihacim

    YanıtlaSil
  3. Biz çok yaparız 1-2 biber de doğranı mm nefis:-)
    ellerine sağlık,selamlar.

    YanıtlaSil
  4. şimdi kahvaltı ediyordum ve öyle bir canım çektiki.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  5. üzerine kaşar peniri dilimleriyle de deneyin mutlaka....

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)