Cuma, Mayıs 01, 2009

Üç Peynirli Muffin




Bu çooook lezzetli muffinleri Sevgili Gül'den aldım.Gül'cüğüm teşekkürler, enfeslerdi:)Ben petifür şeklinde yaptım,tek lokmalık tuzlu mini muffinlerimiz oldu:)Yarın 1 mayıs yani tatil...Eşler,çocuklar evde.Kahvaltı için güzel bir altenatif olur, tavsiye ederim.





Orjinal tarif için Sevgili Gül'ün sayfasından bakabilirsiniz.Ben evde olan/olmayanlarla bu şekilde yaptım.



Malzemeler;

  • 3 yumurta
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 tatlı kaşığı şeker
  • 1 yemek kaşığı sirke
  • 1/2 tatlı kaşığı tuz
  • 1/2 su bardağı yoğurt
  • 1/2 çay bardağı mavi haşhaş tohumu
  • 1 çay bardağı beyaz peynir
  • 1/2 çay bardağı tulum peyniri
  • 1/2 çay bardağı kaşar peyniri
  • 2 su bardağı un

Hazırlanışı;

  • Un ve kabartma tozu hariç diğer malzemeler birbirleri ile çırpılıp un,k.tozu eklenip tekrar çırpılıp bırakılır.
  • Muffin kağıtlarına kaşık yardımı ile paylaştırılıp 175 c de pişirilir.

17 yorum:

  1. Canımmm ellerine sağlık harika olmuş bu muffinler
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmeni dilerim

    YanıtlaSil
  3. adı bile lezzetini anlamaya kafi canım.nefis görünüyorlar.ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Gercekten cok guzel gorunuyor.Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli pufidik pufidik duruyorlar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Uc cesit peynirle inanilmaz bir tat oldugunu tahmin edebiliyorum, peynirsever biri olarak. Eline saglik Saliha.
    Iffet

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık salihacığım.nefis görünüyorlar..

    YanıtlaSil
  8. ÇOK LEZZİZ VE ŞIK GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  9. Salihacim cok lezzetli görünüyor. Böyle minik seklindede cok hos.Hem cocuklarinda ilgisini ceker.Sana da Sevgili Gülede cok tesekürler, her ikinizinde ellerine saglik canim.Güzel bir hafra sonu gecirmeni diliyorum,sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. elinize saglik, az once ben de bu tarifi denedim, biraz degistirdim ama. merak ederseniz burada: http://www.princessfeline.blogspot.com/2012/03/cumartesi-nesesi-duble-cikolatali.html

    YanıtlaSil
  12. tarifi deneyıp begenmenıze cok sevındım :))

    YanıtlaSil
  13. tarifi deneyıp begenmenıze cok sevındım :))

    YanıtlaSil
  14. tarifi deneyıp begenmenıze cok sevındım :))

    YanıtlaSil
  15. tarifi deneyıp begenmenıze cok sevındım :))

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)