Pazartesi, Ekim 20, 2008

EN ÖZEL DOSTLUK ÖDÜLÜ & UÇAN KIZIM,MİSSİM İYİ Kİ DOĞMUŞUN & ULUSLARARASI KARDEŞLİK ÖDÜLÜ


Ekleme; Benim canım ''dostum'' ''Nursel'im'' beni niye yazmadın arkadaşlık ödüllerine diye sitem ettiğinde,ne dediysem kabul ettiremedim;) bu blog sayfası olanlara yönelik dedim ama ikna edemedim:)) Canım dostumu kırmaktansa kafamı kırarım diyorum veeee;

& Takriben 16-17 yıldan fazla oluyor dostluğumuz canım arkadaşım nurselimle...öyle anlar,öyle zamanlar yaşadık ki...en kötü anımda hep yanımdaydı,babam hastalandığında üzüntümü onun tesellileriyle azalttım...hiç iyi gün dostu olmadı,ne zaman üzülsem,sevinsem,görüşmek istesem;nursel,hoooop kapımdaydı....

tabiri caizse değil gerçekten de kapımdaydı..kaprislerimi çekti,sıkıntılarımı paylaştı bana neşe verdi hep..pollyannacılığı ben ondan öğrendim...ben hep ciddi ağır takılırdım:(

belki de son 2 yıldır,seni benden:)) alıp çooookkkk uzaklara (BURSA)götürdükleri için,yanımda olmadığın,rahat rahat sabahlara kadar konuşamadığımız için zar zor toparlanıyorum...ama nurselcim hep şen şakrak gülmelerini ve gülümsemeni hatırlayıp nursel olsa ne yapardı diyorum:) biliyormusun kızında senin gibi hep gülümsüyor:)))

unutma benim sana hala çoook ihtiyacım var.....

Rabbım senı çook sevsin ve herkese senin gibi dost nasip etsin...Ailenle,evledınla hayırlı ömürler versin...yar ve yardımcın olsun...İŞTE EN ÖZEL DOSTLUK ÖDÜLÜNÜ SANA VERİYORUM CANIM !!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ayselcim sevgili blogcu arkadaşlarımızı ve beni bu ödüle layık görmüş:) benimkalbimde görmediğim halde sevgiyle andığım arkadaşlarımdandır.Çok teşekkür ederim arkadaşım..bende bu ödülü buradaki bütün arkadaşlarıma armağan ediyorum:)



Ama ödülün kuralları gereği isim belirtmem gerekiyor,fakat diğer bloglarda yazmak istediğim çoğu arkadaşlara ödül verilmiş:) ve kural gereği onları yazamıyorum.Bende zor günlerimde yanımda olan ,manen çok sevdiğim arkadaşlarıma dağıtıyorum bu ödülü..


  • Ve zerrinimin,uçan norton'umun bugün(dün) doğmuş..iyi ki doğmuş,öyle tatlı,öyle iyi bir insan ki,fesatlık,kin nedir? bilmeyen,en kötü anlarımda bile hep iyilik aşılayan , meleğin dünyadaki versiyonu sanki:))..ben Missimi çoooook seviyorum..''RABBIM SANA HERŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN,YAR VE YARDIMCIN OLSUN:) ''

    Ve yukarıdaki tatlımı misime hedaye ediyorum:))afiyet olsun..löp löp et olsun ehehe:PPP


    Arkadaşlar daha da güzellerine layıksınız:);


    & özellikle; ÖÇLEM,HALENZE,PAPATYAM,AY SULTANIM VE MİSİMM ''son günlerdeki en zor dönemimi atlatmakta bana ,beni hiiç tanımadıkları halde gönülden yardımcı oldular ve ilgilendiler...bu beş tane yürekleri kocaman,gönül gözleri açık,sevgi dolu arkadaşlarıma ''İKİ DÜNYA SAADETİ DİLİYORUM VE RABBİM SİZİ ÇOOK SEVSİN ''DİYORUM.Herhalde en güzel dua budur;Rabbım cc. sizi çook sevsin...&

    miss;

    halenze özlem;

    öçlem;

    papatyam;

    Adaşım;

    leyya;


    seda;

    fulya;


    Hatice;


    müge;


    Seçil;


    sema


    Yasemin;


    Nazife;




    daha çok var ama kopyala yapıştır,tepemdeki bir yaramazla çook zor oluyor..bütün arkadaşlarımı seviyorum:))

    9 yorum:

    1. canım benım cok cok duygulandırdın benı cok cok tesekkurler!!!!!!!!!!!!

      YanıtlaSil
    2. Salihacığımm,

      Çok teşekkürler canım yazdıklarını hissedebiliyordum zaten ama okuması da ayrı bir mutluluk...


      Yalnız bak kıskandım Zerrine ikram ettiğin tatlıya bayıldım tarifi varmıydı sayfanda... (Gerçi yaza uygun bir tat gibi geldi ama)

      Ayrıca sana bendeki poğaçanın tarifine mail atmıştım aldınmı bilmem...

      Sımsıcak sevgiler...

      YanıtlaSil
    3. aminnnnnnnn aminnnnnnnnn.

      canım çok teşekkür ediyorum..beni bu ödüle layık gördüğün için.böle övülmek biraz şımarttı beni:)
      şimdi bende gidip kendimce ödül vereceğim kişileri düşüneyim madem:)havaya girdimde:)

      öptüm canım çook saol..

      YanıtlaSil
    4. yasemın sonuna kadar hakedıyorsun guzelım:))

      ayselcım,benden sana gönulden sevgıler:))

      öçlemım srabbım senın gıbı ıyı ınsanları karsıma cıkardıgı ıcın sukredıyorum:))

      YanıtlaSil
    5. Canım Salihacığım,

      çok dşüncelisin. Güzel sözlerine nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum.

      Çok çok teşekkürler.

      Tatlı harika görünüyor.

      ellerine sağlık hayatım.

      sıcacık sevgiler

      YanıtlaSil
    6. Salihacım;
      Ne tatlı bir şeysin yahu:)
      Nasılda heyecanlı heyecanlı yazmış nasılda tatlı anlatmışsın duygularını !
      Okurken nefes nefese kaldım bir ara inan:)
      Canım bende seni çok seviyorum, gerçekten kalbi güzel birisin ve benim için değerlisin, keşke söylediğin kadar yanında ve destek olabilsem sana ama nerde:(
      Beni çok duygulandıran bu jestin için çok teşekkürler şekerim,
      Çok öptüm.

      YanıtlaSil
    7. bana niden yok kıs tirbiyesüz üüüüü:(

      YanıtlaSil
    8. DOSTLUKLAR DAİM OLSUN CANIM..
      ÇOK SEVGİLERRRRRR..

      YanıtlaSil
    9. zerrin daha ıyılerıne layıksın canım...

      aylıncım senın sayfana donulmuyor dıye yazmadım yoksa yazardım canım..

      nunu sagol bencede:))

      YanıtlaSil

    hoşgeldiniz:)