Perşembe, Ağustos 21, 2008

****Hafta Sonu Menüsü******

Ağustos'un ilk haftası, çok sevdiğim dostumu ve ailesini ağırladık.Nurselciğim yeni evlendi ve geçen sene bu sıralar, tatlımı tatlı evladı Tuhfe'yi kucağına aldı.Biz, geçen sene Çeşme'den dönüşte uğramıştık.Bu sene de eşinin Tokatta yaşayan ailesini ziyaretten dönüşte bize uğradılar.
Nursel'le okul ve sonrası yıllarda çok güzel Anıları paylaştık.
O kadar çok beraberdik ki, ben onsuz bir hayat düşünemezdim. En kötü günlerimde hep yanımdaydı, en büyük destekçimdi.Hayattan zevk almayı, küçücük şeylerden mutluluk payı çıkarmayı dostumdan öğrendim.Yapı olarak ciddi olan ben gülümsemeyi, hiçbir şeyi kafaya takmamayı ondan öğrendim.

Hayalim yakın yerlerde Oturup Hafta içi sık sık dostuma gitmek, onunla kahvaltı ve yemek SOFRALARI paylaşıp, eşlerimizle birlikte sohbetler etmekti ama olmadı.Çoğu hayalim gibi bunun da tam tersi oldu ve taaaa Bursa'lara gelin verdim canımı!

Nursel, canım bu yazımı okuyorsan eğer seni nasıl özlediğimi ve sevdiğimi bilmeni isterim.Bilirsin içimde fırtınalar kopar fakat ben belli edemem.Sana olan sevgimde böyle .. kızınla, esinle nice mutlu yıllar yaşaman dileğimle ..
Dost ne kadar önemliymiş ayrılınca farkettim ... Nunu'nun bir yorumunda okumuştum çok beğendim;Dostlar Benim Yara bandım gibidir! .. Çok doğru.

Daha güzel sofralar hazırlamak isterdim ama elimden bu kadarı geldi. Resimleri yüklerken fark ettim ki fırında patlıcan kebabının resmini çekmeyi unutmuşum ayrıca börek ve benim çok
Beğenilen şekerparemin resimleride yok maalesef.


Mantar Çorbası;

Mevsim Salata;


Fırında Karışık Kızartma;



Zeytinyağlı Bamya;




Perde Pilavı;




# Tarifleri sırasıyla yayımlayacağım ..


10 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. slm canım nasılsın yazdıkların için çok teşekkür ederim o senin gönlünün güzelliğinden. bu arada sana ulaşamıyorum beni ararsan sevinirim. geldiğimizden beri ev telaşına düştük taşınacağız da telefonunu bekliyorumm

    YanıtlaSil
  3. önce perde pilavını yayınlayabülürmüsün ilk defada böle şekil gördüm he kek kalıbında senden korkulur

    YanıtlaSil
  4. merhaba BİNBİRÇEŞNİ.Arkadaşların için hazırladığın sofra çok güzel olmuş ellerine sağlık.En çoklta perde pilavına bayıldım eminim tadı da nefistir;)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş... Ama en çok Perde Pilavına bayıldımmmm...
    Ellerine sağlık arkadaşım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir sofra hazırlamışsın arkadaşlarına, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşın yabancı yerlere gitmemiş bizim memlekete gelmiş. Yabancılık çekerse bizim aramıza gelsin bursalianneler.com ve yahoogroups
    Sofra süper görünüyor. Perde pilavını bende çok merak ettim arkadaşım

    YanıtlaSil
  8. tuhfecım hakedıyorsun hepsını canım arkadasım:)

    aylın kork benden kız:)yayınlayabulurum tabııkı sen ıste yeterkı

    aysel hosgeldın tewsekkurler guzel nazık sozlerın ıcın:))

    sevılcım muhakkak katılacagım canım cok tesekkurler:))

    sema begenmene cok sevındım tesekkurler yıne beklerım arkadasım:)

    armına sagol canım:))hosgeldın:))

    nılay ıletecegım lınklerı tesekkurler:)hosgeldın..

    YanıtlaSil
  9. Sofralar dostlarla (da) güzel demiştim :)))))))
    kaçırdınn :))))
    her şey okadar dostane kokuyorki...misler gibi olmuşşlar.

    salihacığım ,
    VEREN EL, ALAN ELDEN ÜSTÜNDÜR ,
    bilirsinki...
    allah sevdiklerimizi başımızdan ,gözümüzden,evimizden eksik etmesin...her şey onlar için

    çokkk svglrr
    NuNu

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)