Salı, Haziran 10, 2008

SERİN VADİ-AKYAZI-KUZULUK

Bu hafta sonu 11 yıl aradan sonra tazelenmek ,silkinmek gibi birşeydi.Babamın özel durumundan dolayı tam 11 yıldır ailecek , eskisi gibi hafta sonu gezilerine,tatillere çıkamıyorduk.Yıllar evvel babamla dışarı çıkmama kavgası yapıyordum,bu kadar özlüyeceğimi bilemezdim:)
Ama bu tabuyu eşim ve ben ikna çabalarımız sayesinde kırdık.Nasıl anlatabilirim ki; anne ve babasıyla mutlu ve huzurlu bir hafta sonu gezisi yapmak nasıldır ,nasıl anlatılır ki? hemde bu kadar uzun zamandan sonra....anne ve babam çok fedakar ve bir okadar verici insanlardır.Annem, kardeşim ve bana elinden geldiği kadar bütün eksikliklerimizi almaya çalışır.Evlendim ama hala birşeyimin eksik olduğunu anladığı zaman gizlice alır ve verir bana..
Hele torununa neler alır neler,saymakla bitiremem;ilk 2 yıl hiç kıyafet almadım desem?anlatmış olurum heralde....en son wc eğitimimizden başarıyla geçince araba konseptli çocuk odası sözü verdi (çocuk odamız olduğu halde).
Akyazı-Kuzuluk mevkindeki Serin Vadi;
manzara eşsiz.....


su gürül gürül akıyor diye bir deyim vardırya......






su çok güzeldi.hadi! artık gel tatil dedik:)



yemek yediğimiz yer;



kiremitte balık enfes:) annem kardeşime ve bana bu kiremitlerden almış,bunlarda birde tereyağlı kaşar eritiyorlar çok lezzetli oluyor:)




ben etcil değilim ama bu pirzolalardan tam 3 tane yedim.Çok yumuşak ve lezzetliydi.Süt kuzu dedikleri bu olsa gerek.



kardeşim kanatlara bayılır.ben hiç aramam ama bunlardanda bikaç tane yedim:)


en lezzetlisini en sona bıraktım,balıkla beraber yedim çok lezzetliydi.Bıçakla kesip tabağımıza aldık,tahmin edin nasıl lezzetliydi.1 kiloya yakın yedik desem:)

5 yorum:

  1. Ohhh Salişime bak ne küselll gezmiş :))
    Canım bacım harika bir gezinti olmuş valla,yedikleriniz enfesss hele manzaralara bayıldım...
    Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel yerlermiş buraları.Bayıldım vallahi.Allah anne ve babalarımızı başımızdan eksik etmesim.Bende annem olmasa ne yapardım.Allh ondan razı olsun.

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNİZE SAĞLIK. HARİKA BİR GÖRÜNTÜSÜ VAR. HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, SİZİ DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERİNİZDEN AYIRMASIN! HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN . HOŞÇAKALIN.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir gezi olmuş ailenizle birlikte, yemekler de çok nefis, afiyetler olsun, Akyazı-Kuzuluk bizim de sevdiğimiz yerlerdendir,mis gibi tertemiz havasıyla...Allah hepimizin anne babalarına sağlıkla uzun ömürler versin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Salihacım senin adına çok sevindim. Başarıyla geçmiş olan tuvalet eğitiminden sonra bu çok güzel gelmiştir eminim. Artık benimde bir tatile ihtiyacım var herkesin olduğu gibi. Kısmet Allah herkese hayırlı güzel bir tatil nasip etsin. Sevdikleriyle beraber.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)