Pazartesi, Aralık 17, 2007

TAZE EVLİLERİN DAVETİ VE MENÜ :)



Bayram haftasına girdik.Hazırlıklar çoğu evde başlamıştır.Temizlik,baklava yufkasını açma,sarmalar,dolmalar….ne güzel telaşlar değil mi?İnşaallah huzurlu,bereketli bir bayram geçiririz..
Amcamın kızına davetimizden bahsetmiştim ama menüyü paylaşmamıştım..Sıra menüye geldi..Çok lezzetli ve yeni evli olmasına rağmen zahmetli yemekler hazırlamış bize.Buradan tekrar teşekkür ediyorum ve ellerine sağlık diyorum…HERŞEY ÇOK ÖZENLİ HAZIRLANMIŞ VE ÇOK LEZZETLİYDİ..



RENKLİ MAKARNA SALATASI;



SÜTLÜ BROKOLİ ÇORBASI;



ZEYTİNYAĞLI PIRASA;



TENCEREDE KARNIYARIK;

SEBZELİ PİLAV;




İRMİKLİ ETİMEK TATLISI;



SOSİSLİ BÖREKCİKLER;




ÇAYSIZ BİR SOHBET VE AKŞAM DÜŞÜNEMİYORUM;




GECENİN DEVAMINDA ''ANINDA GÖRÜNTÜ SHOW'U''KAHKAHALARLA İZLERKEN YEDİĞİMİZ BOZAMIZ;





HERKES MEYVASINI YERKEN,BENDE IŞIĞI AZ BİR ORTMDA NASIL ÇEKİM YAPARIM DİYE DENEMELER YAPIYORDUM..;



İÇİMİZDE EN ÇOK OĞLUM MUTLUYDU,HAREKET EDİP DURDUĞU İÇİN BİRAZ FLU ÇIKTI..;



8 yorum:

  1. ay masallah ne gelinler var ben evlendigimde bisicik bilmiyodum :( ellerine saglik gelinin masallah oglsunda goturmus hani nefis mamalari onada bi masallah :D

    YanıtlaSil
  2. harika ve cok sik bir sofra yapanin ellerine saglik yiyenlere afiyet olsun

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  3. NİNOM TESEKKURLER CANIM..BENDE HICBISEY BILMIYORDUM YENI NESIL BOYLE :))

    TESEKKURLER YENITADLAR:)

    YanıtlaSil
  4. Yeni evli olmasina ragmen maasallah kardesimiz baya becerikliymis ve harika bir sofra hazirlamis.Onun ellerine saglik,sizlere de afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım benim,
    yavru kuş nasıl mutlu, nasıl yiyor börekleri :)) Çok güzel bir fotoğraf olmuş :)

    Yeni evli çiftler ne de hoş bir sofra kurmuşlar, sizede afiyet olsun.

    sıcacık sevgiler saliham
    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  6. HErşey süper elleine sağlık arkadaişının.İyi bayramalr:)))

    YanıtlaSil
  7. ayy bunları benmı yaptım yaw ama ablamında yardımlarıyla ve o engın yaratıcılıgya bu sık sofrayı yemeklerı yaptık ıyıkı geldınız seref verdınız ablam senı cok sevıyom ellerıne saglık resımler cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  8. Herşey harika görünüyor,hazırlayanların ellerine sağlık.


    Özellikle makarna salatasına bayıldım.


    sevgiler...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)