Perşembe, Temmuz 22, 2010

Hayat Kaç Günde Normale Döner?





Dolu dolu 3 ay yazamadım sizlere....ne yazabildim nede arkadaşalrıma uğrayabildim...Farkındayım herkesi merak içinde bıraktım ama çok iyi bir sebebim var.Bana anne olma duygusunu tattıran oğlum Mehmet Hikmet'ten sonra bu duyguyu 2. kez  -sanki ilkmiş gibi duygularla- yaşamaya hazırlanıyorum..Daha Mehmet Hikmetin annesi olmaya yeni yeni inanmaya başlamışken 2. heyecanı sardı beni..Anne olmanın bazı belirtileri var ve ben bunları en doruğunda yaşıyorum..Yeni yeni yemek yemeğe, yapmaya, oğlumla, evimle, ilgilenmeye başladım sayılır..sayılır diyorum çünkü yata-kalka yapabiliyorum işlerimi...
Biraz daha kendime geldiğimde arşivde duran tariflerimi daha sonra da yeni denemelerimi paylaşmaya başlayacağım.Şimdilik herkese sevgilerimle....

28 yorum:

  1. Çok sevindim, Allah kucağına almayı nasip etsin. Sağlıkla, huzurla inşallah...

    YanıtlaSil
  2. canım hayırlı olsun ,ne güzel birşeydir şimdi içinde varlığını hissetmek bebişinin ,Allah analı babalı büyütmek nasip etsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir haber.allah güle güle tamamına erdirsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Saliha,
    Öncelikle bebeğin hayırlı uğurlu olsun.
    Rabbim sağlıklı ve huzurlu uzun bir ömür versin.
    Açıkçası bebek beklediğini bilmiyordum.
    Bu haber benim için tam bir sürpriz oldu.
    Hoşgeldin : )

    YanıtlaSil
  5. Ohhh kimler gelmiş bakim:))) Paşamdan sonra tekrar anne olucan inşallah hayırlısıyla gelir küçüğümüz:)
    seni kocaman öpüyorum,doruklardaki belirtilerinin son bulması dualarımla:D

    YanıtlaSil
  6. Canım benim gözünüz aydın olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.Uğurlu kademli olsun kendine çok dikkat et öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler Salihacim,senden birkac ay once de ben gecirdim ayni donemi ve sen ara verince tahmin ettim senin de ayni durumda olabilecegini. Allah saglikli-sihhatli kavustursun insallah yavrucuklarimiza:)

    YanıtlaSil
  8. canım benimm ilk duyduğum günden beri çok sevinmiştimm şimdi tekrar okuyunca ilk kez duyuyormuş gibi sevindimm:)) hayırlı olsun bitanem kendine dikkat et amannn:)) binbirçeşni bize emanet:))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel haberle döndün çok sevindim:))
    Allah kolaylıkla tamamına erdirsin inşallah.Analı babalı büyütsün.
    kucak dolusu sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. Salihacığım tekrar hoşgeldin. Kendine dikkat et .Çok öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Canım allah sağlıcakla mutlulukla bebeğini kucağına almayı nasip etsin...
    Bunların hepsi tatlı ve güzel sıkıntılar...
    9 ayın sonu süper bir duygu bekliyor seni...
    Çoğu gitti azı kaldı...
    Allah yardımcın olsun canım
    Çok öptüm

    YanıtlaSil
  12. şekerim hayırlı uğurlu olsun Allah güle güle büyütmeye kısmet etsin

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir haber!...Rabbim kolay gecirsi.

    Hayirli cumalar...

    YanıtlaSil
  14. Salihacım tekrar tebrik ediyorum seni. Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin

    YanıtlaSil
  15. Sağlıkla gelsin yeni bebeğin Saliha. Ben de berbat geçirip, hiçbir şeyi tek başıma yapamadığımdan seni çok iyi anlıyorum. Hayat yatak ve banyo arasında geçti ikisinde de, umarım bütün belirtiler bir an önce geçer,
    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  16. Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Berat Kandiliniz Mübarek Olsun.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    Berat kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Şekercimmmmmm;
    Çok sevindim çoook
    Harika bir haber buuuu, bende nerelerde bu hatun diyordum :)
    Allah, sağlıklı huzurla kucağınıza almak nasip etsin, eli ayağı düzgün, hayırlı bir evlat olsun insallah.

    Çok öptüm canım.

    YanıtlaSil
  19. ee bu hüzünlü değil harika bir haber! şöyle canlı kanlı bir resim koy bakeem! baktıkça içimiz açılsın! karamsar değil cıvıl cıvıl!

    canım ççook sevindim, dilerim hayırlısıyla kucağına alırsın yavrunu.

    YanıtlaSil
  20. Hayırlı olsun arkadaşım. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  21. Salihacığım ne güzel bir haber bu, Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip eder inşallah, zaten bir blogcunun biraz sesi soluğu çıkmayınca anla ki bebek geliyor :) Sevgiler, sağlıklı günler....

    YanıtlaSil
  22. Salihacım tebrik ederim:). Allah sağlıkla, mutlulukla kavuştursun seni bebeğinle..
    Öpüyorum.
    Sevgiler:)..
    aslı

    YanıtlaSil
  23. çok sevindim senin asdına. insan ikinci bebekte anneliğin tadına daha bir ayrı varıyor. Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inşaallah. selam ve dua ile.

    YanıtlaSil
  24. hayırlı olsun salihacım.Allah tamamına erdirsin.hoşgeldin canım.çok öptümmm.

    YanıtlaSil
  25. hayırlı ramazanlar canım..
    sağlık ve bereketle
    çok sevgiler.

    allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  26. Tüm islam aleminin mübarek Ramazan ayını canı gönülden kutlar, sağlıklı, huzurlu ve bereketli geçmesini dilerim..
    http://www.hamaratabla.com

    YanıtlaSil
  27. Salihacım
    Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almanı nasip etsin

    ramazanında mübarek olsun bu arada
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. harika bir haber allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)