Cuma, Eylül 04, 2009

İftar Sofraları ~ 2 / 2009

  • Cumamız Mübarek olsun...






    Anne elinin değdiği herşey sanki farklı lezzetleniyor,en azından benim için öyle..Çorbadan tatlısına kadar herşey öyle lezzetliydi ki..belki de yemekleri hazırlarken yardım ettiğinden elinin lezzeti geçmiştir..Hastalığının iyileşmesi ve ameliyatımızın iyi geçmesi için annemin bu sıralar çok duaya ihtiyacı var..dualarınızı bizden esirgemeyin olurmu?


    İftar sofralarına fikir olması açısından menümüz ;


    • Anne usulu tarhana çorbası
    • Sebze kavurma
    • Karnıyarık & şehriyeli pilav
    • Dondurmalı İrmik tatlısı



    Anne Usulü Tarhana Çorbası




    Sebze Kavurma



    Karnıyarık & Şehriyeli Pilav









    Dondurmalı İrmik Helvası


    17 yorum:

    1. Harika bir iftar sofrası olmuş. Afiyet şeker olsun arkadaşım.

      YanıtlaSil
    2. Allah şifa versin tez vakitte inşallah...ç.ok güzel bir iftar olmuş...

      YanıtlaSil
    3. Allah iyilik versin teyzeye,Allah başınızdan eksik etmesin.Bu dondurmalı irmiğe ben fena sardım ya hadi hayırlısı:)

      YanıtlaSil
    4. Salihacığım gerçekten de öyle anne eli değdimi daha bir lezzetli oluyor.
      anneciğine Allah'tan en kısa zamanda şifalar diliyorum, hayırlı haberlerini bekliyorum.
      bu menü de önceki de harika, afiyetler olsun, Allah ağız tadınızı bozmasın...
      sevgiler...

      YanıtlaSil
    5. ellerine sağlık ve büyük geçmişler olsun.
      dilerim kısa zamanda sağlığına kavuşur.
      dualarım sizlerle olacak. Allah bu sofralarınızın tadını ve mutluluğunu bozmasın.
      hem anneciğine hem de sana kocaman sevgiler

      YanıtlaSil
    6. rabbim acil şifalar versin anneciğine...

      YanıtlaSil
    7. dualarımız seninle canım.hiç kuşkun olmasın.sofra şahane..afiyetler olsun..

      YanıtlaSil
    8. Anne eli değmiş yemeklerden hiçbir zaman mahrum kalmayalım inşallah :)
      Canım tez vakitte şifa bulsun teyzemiz içinizi ferah tutun siz inşallah hayırlısıyla amelliyat iyi geçer.Sofra harika görünüyor:)yemekler şahane ellerinize sağlık tatlım:)
      sevgiler...

      YanıtlaSil
    9. Anneciğine şifa diliyorum...Öyle güzel bir sofra hazırlamış ki ,ellerinize sağlık..allah kabul etsin..

      sevgiler..

      YanıtlaSil
    10. Canım anneciğine acil şifalar diliyorum.Dualarım sizinle...
      Harika bir iftar sofrası.Annelerimizin elinin değdiği herşey nasıl da güzelleşiyor,değil mi?Mutlu bir haftasonu diliyorum.Sevgiler...

      YanıtlaSil
    11. arkadaslarım dualarınız ıcın hepınıze tek tek tesekkur ederim..

      YanıtlaSil
    12. salihacım ennene cok gecmiş olsun inş. hayırlısı ile bir an önce ameliyatı atlatır dualarımız sizinle
      anne eli deyimine gelince kesinlikle katılıyorum onların yılların vermiş oldugu bir bilgi birikimi var ne neye yakışır bilirler neye ne katarsa daha lezzetli olur bilirler bizlerde onların yanında cırak olmaya calışıyoruz işte
      gercekten menünüzde sahane olmuş canım benim ellerinize saglık afiyet bal seker olsun
      hayırlı iftarlar olsun
      sevgiler

      YanıtlaSil
    13. herbiri ayrı güzel görünüyor.salatalar ve helva ayrı bi güzel ellerine sağlık

      YanıtlaSil
    14. Salihacım harika bir sofra ve menü olmuş ellerine
      emeğine sağlık.Bereketli iftarlar dilerim kocaman öpüyorum...

      YanıtlaSil
    15. Allah sofranızdan bereket yüzünüzde gülücük eksik etmesin...

      YanıtlaSil
    16. ellerinize sağlık herşey nefis görünüyor sevgilerimle....

      YanıtlaSil
    17. Annenize acil şifalar diliyorum.Anne eli ve kokusu gerçekten her deydiği şeyi değiştiriyor, güzelleştiriyor. Dularımız anneniz için olsun. Allah acil şifa versin.

      YanıtlaSil

    hoşgeldiniz:)