Çarşamba, Nisan 11, 2012

Pasta,Kurabiye ve Cupcake Üzeri Kişiye Özel Figürler




Bu figürleri Sevgili Fatma'nın işyerindeki arkadaşları için hazırladım.Her biri bir arkadaşının özelliklerine göre birebir yapıldı.Epey uğraştırıcı ve yorucu bir çalışmaydı.Akşam herkesin çook beğendiğini söyleyen telefonu aldığımda ise yorgunluğumdan eser  kalmadı.
Eğer sizde Düğün,Nişan,Söz,Doğum Günü,Baby Shower vb. gibi özel günleriniz için kişiye özel tasarımlarla oluşmuş özel figürlü pasta cupcake kurabiye isterseniz benimle iletişime geçebilirsiniz.Beraber konuşup size özel tasarımlar ortaya çıkarabiliriz.Bana ulaşmak için;gsm;0546 491 76 46 numaralı telefondan veya saliha.erozan@gmail veya saliha.erozan@hotmail.com mail adresinden mesaj atabilirsiniz.
SİZDE ÖZEL GÜNLERİNİZİ UNUTULMAZ BİR GÜN HALİNE GETİRMEK İÇİN BANA ULAŞMANIZ YETERLİ..














4 yorum:

  1. cok guzeller ellerine saglik,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. salihacığım ne güzel şeyler yapıyorsun takip ediyorum seni harikasın maşallah ellerine sağlık öpüyorum.. www.birseninmutfagi.com

    YanıtlaSil
  3. Saliham harikalar bayıldım ellerine
    emeğine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık çok güzel olmuş hepsi. Emeğine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)