Pazartesi, Nisan 16, 2012

Formula 1 Arabası Pastası






Resimdeki tarihten de anlaşılacağı gibi pasta epey önce yapıldı.Eşimimn doğum günü için en sevdiği obje olan yarış arabalarını örnek alarak 'formula 1' pastası yapayım dedim :)) Kasım ayının son haftasıydı ve eşim sabah iş için hazırlanmaya başladığında süpriz yapıp pastayı gösterdim o kadra çok şaşrdı ki ne zaman yaptın bunu? dedi :)) İşyerindeki arkadaşlarıyla birlikte afiyetle yemişler  ve herkes çok beğenmiş.Arşivi karıştırırken gördüm ve yayımladığımı farkettim.
Sizde özel günlerinizi daha da özelleştirmek isterseniz Binbirçeşni Butik Tasarımın size özel seçenekler sunmak için hazır! Pasta,kurabiye,cupcake siz yeter ki isteyin.Benimle iletişime geçebilirsiniz;saliha.erozan@gmail.com___546 491 76 46
Herkese çook güzel miss gibi bir hafta diliyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoşgeldiniz:)