Cuma, Ocak 06, 2012

Salıncakta Sallanan Kız Pastası

gökkuşağında sallanan kız (15)


Uzuuunn aradan sonra tekrar herkese merhabalar! İşte çok tatlı çıtı-pıtı bir kız olan Esma Nur için yaptığım salıncakta sallanan esma nur'u temsil eden pasta.Esmanın annesi aynı zamanda arkadaşım olan Fatma, kızını kelebeklerin,uğur böceklerin ve minicik bir gölün olduğu yemyeşil kırlarda, gökkuşağından sarkan salıncakta kızının salladığını hayal ettiğini ve pastaya uygulayıp uygulayamayacağımı sordu,bende elimden geldiğince yapmaya çalıştım.Doğum gününe davetli olarak herkesin hem tasarımı hem pastanın pandispanyası hem kremasının çok beğenilmesine canlı şahit olmak,tebrikleri duymak  çok heyecan vericiydi :))

Esma Nur'a nice hayırlı saglıklı seneler diliyorum..


gökkuşağında sallanan kız (22)



gökkuşağında sallanan kız (7)

12 yorum:

  1. çok güzel bir çalışma olmuş....yarışma içinde bolll katılım dilerim....ben henüz şeker hamuruna başlamadığım için herkese başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  2. teşekkurler Akdenız kızı:)) yarısma sonlandı..sevgıler

    YanıtlaSil
  3. herzamanki gibi çok başarılısınız...esma nura bende mutlu ve sağlıklı geçecek nice seneler diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Saliham çok hoş ve tatlı bir pasta olmuş canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. pastabahçem çok naziksin teşekkurler ama daha yolun çook başındayım:))sevgıler..
    ebrum cok tesekkur ederım hep yorumlarınla yanımdasın sagol arkadasım:))

    YanıtlaSil
  6. off bende bir gün yapabilirim inşallah harika
    canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Salihacım mail attım, teşekkürler..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. salincakta sallanan derken kizim geldi aklima :) super gorunuyor bu pasta

    YanıtlaSil
  9. Bayılıyorum böyle süslü pastalara. Çok güzel, zarif ve sevimli bir pasta olmuş. Görüntüsü kadar tadı da çok güzeldir eminim.
    Ellerine sağlık olsun, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  10. Harika bir pasta olmuş emeğinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)