Salı, Aralık 13, 2011

Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler 1 Yaş Pastası ve Kurabiyeleri

pamukprenses (5)

Ayşe hanım kızı Nazlı'nın 1. yaşı için pastasının Pamuk prenses ve yedi cüceler konseptli olmasını istedi.Kurabiyerde ise tasarımı bana bıraktı.Oldukça yorgun 2 gün geçirmeme rağmen pastayı tamamlayıp teslim etmek için hazırladığım da seyretmeye doyamadım hatta ayrılmakta zorlandık :))
İçeriği kakaolu pandispanya ve vişneli,fıstıklı ve ganaj kremalı.Ayşe Nazlı'ya sağlıklı ömürler diliyorum buyrun bol resimli birpost size:))


pamukprenses9


IMG_0336

pamukprenses (6)


pamukprenses (8)

kurabiyeler;

IMG_0344


IMG_0348


IMG_0346


IMG_0347

IMG_0349


IMG_0350


IMG_0351


eğer sizde pasta ve kurabiye yaptırmak isterseniz doğum günlerinize,mevlütlerinize ve davetlerinize fark katmak isterseniz bana mail adresimden ulaşabilirsiniz; saliha.erozan@gmail.com

17 yorum:

  1. harika harika harika diyorum:) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Facebookta yorum yapamıyorum yalnızca aboneniz olduğum için ıspanakla ilgili önerim ISPANAK BORANİ ben çok severim daha önce denedinizmi bilmiyorum :) ama denemediyseniz şiddetle öneririm sevgiler. http://sevimyildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bu pasta saliha'm,bayıldım valla,doğum günümde kendime böyle bir pasta yapıpta kendimi şımartsam mı acaba:)
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. arkadaslar coook tesekkurlerr:))))) reyhancım bak ıyı fıkır bende kendıme bıdahamı yapsam:))eteklerımde esım ogullarım felan )))
    sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  5. Salihacığım ellerine sağlık ne güzel olmuşlar bunlar.. yedi cüceler çok sevdiğim film yada masal kahramanlarıdır nedense hani neredeyase kendi doğum günümde bile bana özel yapılabilir. Çekiliş düzenlemişsin hadi hayırlısı bende katılmaya çalışacağım ama bu aralar ellerim yüzünden yemekleri kızlar veya yardımcım yapmaya çalışıyor iki baş parmağımı bir hafta arayla arabamızın kapısına kıstırmıştım ve iki tırnağım şu an düştü çok ağrı oluyor ve tırnak oluşmadığı için hassaslar. kocaman sevgiler bıraktım.. Bende yeni yıl için çekiliş yapacağım beklerim..

    YanıtlaSil
  6. Saliha'cığım ben o cüceleri yerim süperler ellerine,emeğine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. İstedin ve başardın :) maaşallah, çok da güzel oldu. Ellerine yüreğine sağlık arkadaşım. Yemelik değil, bakımlık olmuşlar...

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuşlar! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  9. çocukluğun en güzel hatıraları olacak detaylar...ne güzel ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Ne şirin olmuş bu pamuk prenses ve yedi cüceler. Epey emek vermişsin ama sonuç mükemmel. Ellerine sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  11. canımmm ne kadar güzel olmuş hepsiii,ellerine sağlık valla:)süpersin süper:)
    öptüm öptüm sarıldımmm:)))

    YanıtlaSil
  12. Cücelere bayıldım, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık,sevgilerrr....

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık,sevgilerrr....

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)