Salı, Ekim 25, 2011

Okul Kurabiyeleri

okul kurabıyeleri (7)



Yeni bi yazı yayımlamayalı yıne epeyce oldu fakat bu sefer sebeb hem şehit haberlerinden duyduğum üzüntü hem de Van'da meydana gelen afet haberi....Allah(c.c)'den vefat edenlere rahmet geride kalanlara sabı,r yaralılara da şifa diliyorum...


Şimdilik tarif yerine biriken siparişlerimi yayımlıyayım.Okulda verilmek üzere dağıtılan kurabiyelerin,çocukların sepetten istedikleri karakterleri kapmak için nasıl yarıştıklarını görmek,ertesi gün velilerden beğeni dolu övgüler duymak çok hasta halde olmamdan dolayı bozuk olan moralimi oldukça yerine getirdi.Ben ençok filleri sevdim ya siz ? :))


okul kurabıyeleri


okul kurabıyeleri (1)






okul kurabıyeleri (6)


okul kurabıyeleri (5)


okul kurabıyeleri (2)

4 yorum:

  1. hepimizin canı acıdı bende epeydir yazamadım...kurabiyeler çok şirin ...benim tercihim aslan ve zürafa ...ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ben uğur böceklerine bayıldım:))
    ellerine sağlık bu kurabiyeler harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. Favorim uğur böcikoları, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)