Cumartesi, Ekim 08, 2011

Açılış Kurabiyeleri



IMG_0111




Bu kurabiyeleri Ankara'da yeni açılan bir gümüş dükkanının açılışında dağıtılmak üzere hazırladım.Sevgili Meltem hanım  rica etti ve konseptine birlikte karar verip kurabiyeleri kısa sürede hazırlayıp paketleyip yolladım..Yaparken çok eğlendim,hatta tek taşlı olanlardan kendime de ayırsam mı diye ciddi ciddi düşündüm :))...Meltem hanıma bol kazançlar mutlu satışlar diliyorum...

Bu arada arkadaşlarım aşağıdaki cupcake kağıtlarını nerden aldığımı merak etmiş,ayrıca gelen bı dünya e-mailde var :) kağıtları Eminönünde pasta malzemelerı satan benım devamlı alışveriş yaptığım dükkana getirttim daha bol çeşitte yolda :):) sevgiyle kalın,iyi hafta sonları.....



5 yorum:

  1. ahayyyyy harikaa, süper olmuşlar nasıl da güzeller. elleriine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Salihacığım kuzucuklarla nasıl bu işleri yapıyorsun bravo bayılıyorum bu yaptıklarına eellerine emeklerine sağlık canım. Eminönünden aldığın yer acaba İzmire de yollar mı bu cupcake kağıtlarından bende bayılmıştım.Sevgiler mine miskokululezzetler

    YanıtlaSil
  3. kurabiyeleriniz çok şık ve güzel görünüyorlar ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. süper olmuşlar.rengarenk cıvıl cıvıl...eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, elinize sağlık

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)